mars001 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei Har spurt om dette før, men prøver igjen. Fatter ikke hva det kan være, har dere problemer med utsending av mail eller noe ? Jeg har ingenting av filter som kan tro det er spam, har også prøvd å bytte epostadresse, men samme fortsetter. Det er veldig opp og ned, noenganger virker det som jeg får mail om alt, men ¨nå i det siste får jeg bare svar på noen av de topic'ene jeg har abbonert på. Slitsomt å måtte sitte og følge med Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Og jeg har svart om dette et par ganger før Vi er fullstendig klar over problemet og jobber med å få flyttet forumet til en ny server som forhåpentligvis klarer å gjøre ting bedre enn det som blir gjort nå. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ok, prøvde å søke men fant ikkeno. Takk for svar, da veit jeg iaffal at det ikke er noe feil her. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Nå får ikke jeg mail når folk svarer.. Enten er den bare vanvittig treg eller så er det noe annet galt? som ? Edit: Den var bare treg.. Endret 7. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg