sinatra Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg kjøpte mitt canon ixus v3 i Japan for 2 år siden , men nå er det ødelagt. Vet ikke hvorfor though, vil bare ikke funke. Så..Jeg lurte på hvor jeg kan få noen til å se på dette? Vet ikke hvilke butikker som driver med reperasjon/service av digital kamera. Kanskje jeg kan levere det inn til elkjøp eller.no? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg kjøpte mitt canon ixus v3 i Japan for 2 år siden , men nå er det ødelagt.Vet ikke hvorfor though, vil bare ikke funke. Så..Jeg lurte på hvor jeg kan få noen til å se på dette? Vet ikke hvilke butikker som driver med reperasjon/service av digital kamera. Kanskje jeg kan levere det inn til elkjøp eller.no? Prøv Kamerateknikk i Storgata 51, på hjørnet ved Storgata/Hausmannsgate i Oslo. Hva er det som ikke virker? Antakeligvis vil det være minst like dyrt å reparere som å kjøpe tilsvarende kamera i dag. Reklamasjonsrett har du heller ikke ettersom kameraet er kjøpt i utlandet. Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Glemte vel å skrive at jeg er fra Stavanger ja, så det må være en butikk i området der. Evt Bergen hvor jeg er i militæret Det vil ikke skru seg på, enkelt å greit :/ Har prøvt med et annet batteri også uten hell. Hm..Minst like dyrt ja..Får vel vurdere og kjøpe meg nytt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå