Mr Womack Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei. jeg har kjøpt Max Payne 2. og spiller det. Men jeg har et problemet som jeg aldri blir kvitt, jeg har oppdatert, prøvd patcher, reinstallert. Forandret på innstillinger. og ALT... Men absolutt INGENTING hjelper??? Jeg vet ikke hvor feilen ligger..... Jeg spiller med dette skjermkortet og det er brukbart. GeForce3 Ti 200 - 128 MB. Problemet er at når jeg begynner og spille så restarter maskin seg, bare sånn helt plutselig. hele tiden. hver gang jeg spiller. så jeg får nesten ikke spilt noe. og det er veldig irriterende. Denne restartinga skjer KUN med Max Payne 2 og ingen andre spill. Er det noe her som har samme problem som kunne ha hjulpet meg??? Please.... Mvh Mr. Womack Lenke til kommentar
Neo Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Får du noen feilmelding da? Kanskje en blå bakgrunn med litt hvit tekst hvor det står at maskinen dumper noe minne eller noe? Hvilket OS bruker du? Hadde dette problemet med Max Payne (1) når jeg kjørte Win XP, men det fungerte etter en del patching og oppdatering av drivere til skjermkortet. Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kanskje pcen rett og slett blir for varm når du kjører det spillet og resetter seg selv? Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Jeg vet ikke. Jeg kjører Win XP Pro. Men jeg har lasta ned siste driver til skjermkortet fra Nvidia, 53,03. Har til og med bytta spillet en gang. Jeg får ingen feilmelding opp, jeg spiller litt så plutselig restarter den seg. KUN med max payne 2. Men jeg skal prøve dette etterpå. Slette driver til skjermkortet, slå av pc, ta ut skjermkort, slå på pc, slå av pc, sette inn skjermkort, og starte opp pc igjen og prøve max payne 2. Ps. Jeg gjorde dette med lydkortet når lyden ikke funka og etter at jeg var ferdig så fungerte lyden kjempebra igjen. Endret 29. februar 2004 av Mr Womack Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Slette driver til skjermkortet, slå av pc, ta ut skjermkort, slå på pc, slå av pc, sette inn skjermkort, og starte opp pc igjen og prøve max payne 2. Nå har jeg prøvd dette her uten hell. Den fortsetter å restarte.... Har dere noen forslag til hva jeg burde gjøre da??? Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 I og med at problemet kun oppstår pga MP, er det kanskje lite trolig at du har for høy temperatur. Men det finnes i alle fall noen gratisprogram som overvåker temperaturen i kabinettet og sier i fra hvis det overstiger en viss grense. Har ikke leita, men det ligger sikkert noe på feks tucows.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 -Feilpostet Denne tråden hører hjemme under "Spørsmål og svar - Konsoll" forumet! Pass på neste gang at du poster riktig! Sjekk undertittelen til forumene, det kan være til stor hjelp. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 -Feilpostet Denne tråden hører hjemme under "Spørsmål og svar - Konsoll" forumet! Pass på neste gang at du poster riktig! Sjekk undertittelen til forumene, det kan være til stor hjelp. Ehhh.... kan du så svare meg på hvordan jeg kan få kjøpt et GeForce 3 ti200 til Gamecuben min? Feilpost DE LUXE! Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 I og med at problemet kun oppstår pga MP, er det kanskje lite trolig at du har for høy temperatur. Men det finnes i alle fall noen gratisprogram som overvåker temperaturen i kabinettet og sier i fra hvis det overstiger en viss grense. Har ikke leita, men det ligger sikkert noe på feks tucows.. Ja, det sier jeg og. Men jeg skal laste ned det programmet du nevnte som overvåker tempen i kabinettet. Nå har jeg kommet til den beslutning at jeg tror det kan være en feil driverfeil i Windows (XP). Så jeg skal formatere i dag, da finner den nok ut av det skal du se. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 -Feilpostet Denne tråden hører hjemme under "Spørsmål og svar - Konsoll" forumet! Pass på neste gang at du poster riktig! Sjekk undertittelen til forumene, det kan være til stor hjelp. Ehhh.... kan du så svare meg på hvordan jeg kan få kjøpt et GeForce 3 ti200 til Gamecuben min? Feilpost DE LUXE! jess Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 hehe, woops....visste at den skulle i Spørsmål og svar - PC...men når det er to kategorier som begynner på det samme, så leser jeg ikke altid det siste ordet...altså Spørsmål og svar - PC. Flyttes over til rett kategori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå