Børge Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei, Har oc min xp2500 barton (200x11fsb 1.75V) Idler på 46-48ºC. Kjører stabilt i cpu stab, UT2003 og CollinMCRae3, MEN når jeg prøver Big Mutha Truckers får jeg vertikale fargede striper på skjermen og må starte maskinen på nytt. Dette er vel et skjermkort problem, men det rare er at jeg ikke har OC skjermkortet. Noen som har tips? PS uklokket henger av og til Mutha i noen sekunder før alt fortsetter som før... Spec: Soltek Qbic 3702A nforce2 PC9800pro (omega2.5.22)(ikke klokket) xp2500@3200 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Er jo mulig det er driverproblemer e.l. da. Får du dei stripene når du ikkje har klokka CPU også?? Vanligvis er grafikkfeil PGA skjermkortet, og ikkje for varm CPU. Lenke til kommentar
Børge Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg får ikke disse stripene når jeg ikke har OC CPU, men spillet stanser opp av og til noen sekunder før det fortsetter... Mulig at skjermkortet også blir OC når jeg stiller opp FSB til 200MHz? (Er jo egen opsjon i bios for AGP frekvens som står på 66MHz som default) Kanskje prøve catalyst 4.2 driverene.... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Prøv å installere nye drivere, og stille på agp speed i bios. Artifacts på radeon kort er ganske vanlig fenomen, Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg får ikke disse stripene når jeg ikke har OC CPU, men spillet stanser opp av og til noen sekunder før det fortsetter... Mulig at skjermkortet også blir OC når jeg stiller opp FSB til 200MHz? (Er jo egen opsjon i bios for AGP frekvens som står på 66MHz som default) Kanskje prøve catalyst 4.2 driverene.... Jeg har samme problem med Neverwinter Nights. Får artifacts i spillet pga overklokket CPU, men ikke hvis jeg bare overklokker skjermkortet. Mitt hovedkort har forresten AGP/PCI-lås, og den ser ikke ut til å ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Børge Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 æsj da--- Dette var irriterende! OC kun skjermkortet og det gikk bra uten artifacts. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå