Christian86 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Lurer på om dette er tilfellet Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Skulle ikke forundre meg i dette bondelandet.Et eksempel på det er at det er ikke lovlig å ha på senkesett på biler i norge hvis ikke man har spesifikasjonene på norsk.Tysk og engelsk er ikke lov. Alt må jo oversettes til norsk i dag. Lenke til kommentar
GA Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 De er pliktet til å ha bruksanvisning på enten et skandinavisk språk ELLER på engelsk... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Varer som selges i Norge skal visstnok ha norsk bruksanvisning... om det gjelder senkesett for biler vet jeg ikke, men der holder det vel med en TÜV-godkjenning... No? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Skulle ikke forundre meg i dette bondelandet.Et eksempel på det er at det er ikke lovlig å ha på senkesett på biler i norge hvis ikke man har spesifikasjonene på norsk.Tysk og engelsk er ikke lov. Alt må jo oversettes til norsk i dag. tja - det stemmer ikke her iallfall - jeg senka min Audi med Eibach dill og hadde bare den tyske TÜV godkjenningen med meg på biltilsynet, nema problema. _ johanf Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Fulgte iallefall bare svensk bruksanvisning med min T610. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Beklager at jeg dro frem et eksempel som ikke hadde noe med mobil å gjøre,men jeg sitter med skrivet angående senkesett.(yrket mitt)Alle papirer skal oversettes til norsk og det må gjøres av en offentlig godkjent oversetter.D.v.s ikke naboen som er tysk.Det er nye regler,heia norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå