Gå til innhold

Anbefalninger

Fryzer

Anbefalte innlegg

Har hørt at dette er mobilen som kan tilby alt, den kan filme, ta bilder, spille av langfilmer( forutsetter minnekort da, men, men.), innstalere programmer og gjøre absolutt det meste... Er dette en mobil som er verdt å bruke 3- 4k på, eller er det bare tull???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare begynn og gled deg!! Her er ting som du har savnet på andre mobiler mulig! Jeg er meget godt fornøyd med min. Har nesten ikke hatt problemer med buggs på den enda.

Jeg mener bruk heller 3k-4k på denne istedenfor 2,5k på en som ikke har halvperten av funksjonene!

Lenke til kommentar

siemens har hatt problemer med softwaren på mange av de telefonene. hvist du vil ha en telefon som er pålitelig, så burde du holde deg til sw/japansk, kjøp sony ericsson p900 den er enda råere, og har ikke et rart tastatur. og den har heller ikke noen problemer med software :thumbs:

Endret av karce
Lenke til kommentar
siemens har hatt problemer med softwaren på mange av de telefonene. hvist du vil ha en telefon som er pålitelig, så burde du holde deg til sw/japansk, kjøp sony ericsson p900 den er enda råere, og har ikke et rart tastatur. og den har heller ikke noen problemer med software

Hvis du anbefaller denne telefonen, hva er det den har som ikke simens har. Har den andre funksjoner, design, pris? Jeg villle gjerne ha visst litt om dette siden det er ganske vesentlige ting. Jeg ønsker også en mobil som er brukervennlig.

Lenke til kommentar
siemens har hatt problemer med softwaren på mange av de telefonene. hvist du vil ha en telefon som er pålitelig, så burde du holde deg til sw/japansk, kjøp sony ericsson p900 den er enda råere, og har ikke et rart tastatur. og den har heller ikke noen problemer med software

Hvis du anbefaller denne telefonen, hva er det den har som ikke simens har. Har den andre funksjoner, design, pris? Jeg villle gjerne ha visst litt om dette siden det er ganske vesentlige ting. Jeg ønsker også en mobil som er brukervennlig.

Det ville også være fint at vide, om Fryzer selv har både SX1 og P900 - og hvis ikke, hvad han så bygger sin vurdering på. :cool:

Lenke til kommentar

Her har du en side som viser en liten sammelinging:

http://www.esato.com/phones/index.php/phone=107,cp=87

Den viser ikke alt, men en del av det.

Hvilken du skal velge kommer nok helt an på hva du skal bruke den til. Selv har jeg P900 og er veldig fornøyd med den. P900 er jo noe dyrere, men er samtidig kraftigere. P900 er jo en såkalt "smartphone" mens SX1 fortsatt er en mobiltelefon.

Så er du på jakt etter en kraftig telefon med mange muligheter så ville jeg valgt p900. Men er du på jakt etter en telefon som du kan ta bilder og filme og litt annet med så er vel kanskje SX1 best.

Guardian

Lenke til kommentar

Har lest setningen din 5-6 ganger, men forstår fremdeles ikke hva du mener.

Alle MMC-kort funker fint på SX1. Dessuten er MMC såpass billig og en standard på toppmobilene for tiden, så hvis man ikke likevel kjøper SX1 får man alltids bruk for det :)

Lenke til kommentar
[Hvad kan P900 som SX1 ikke kan?]

Ikke så mye, men det er vel uansett ikke hva denne topicen handler om.

Vist er det da så.

Fryzer spørger jo, om SX1 er pengene værd, og hvis man ikke skal bedømme værdien af en mobiltelefon ud fra hvad andre mobiler i samme klasse kan, hvad skal man så bedømme den ud fra? ;)

Lenke til kommentar

litt offtopic, men litt ontopic:

FW07, vet dere når den kommer på my-siemens?

FW07, løser den problem med mp3spilling mens man bruker mobilen til annet?

FW07, slutter mobilen da å plutselig henge seg?

Mer som er nytt med 07?

dette var om sx1 altså :)

Lenke til kommentar
Har nå kikka litt rundt på forskjellige sammenlikninger og slikt, men for å svare på spørsmålet om FW07 så har jeg funnet denne siden:

http://www.forum.nokia.com/main/0,6566,st_e_22,00.html

Den er nokia men siden Symbian OS er på nesten alle disse telefonene er det jo ikke noe forskjell der ;)

det der er desverre ikke på noen måte svar angående forbedringer i FW07.

Det der er om Symbian 7.0, ikke Symbian 6.1 FW07 for siemens SX1

Lenke til kommentar
Alle MMC-kort funker fint på SX1. Dessuten er MMC såpass billig og en standard på toppmobilene for tiden, så hvis man ikke likevel kjøper SX1 får man alltids bruk for det :)

Og dette vet du siden du har prøvd alle MMC kort som er tilgjengelig??

Er slett ikke alle MMC kort som fungere nei.. var borti ett fra Spaceworld som hverken funka på min telefon eller kompisens 6600.

De gir meg ikke pengene igjen heller siden kortet funker godt som snus i digitalkameraer og kortlesere... :angry:

Mitt råd... krev å få teste det før du kjøper det.. hivs ikke.. ikke kjøp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...