Sadomann Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 hei...har et "lite" problem som eg håper at noen har et fornuftig svar på. Hver gang eg starter opp maskinen kommer det en feilmelding som sier at spoolsv.exe ikke fungerer. Dette går også ut over printeren. d.v.s jeg kan ikke printe ut noe! Fant egentlig ikke noe svar på tidligere saker som er tatt opp i forumet. Blir det til at eg må gå ut i DOS og skrive de kjedelige bokstavene "format c:" eller...? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hvilket OS? Hvilken printer? Får du feil når printeren ikke er tilkoblet? Lenke til kommentar
Sadomann Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 sorry at jeg glemte å nevne det da. kjører Windows 2000. Har en gammel lexmark 5700. Får samme feil uansett om printeren er av eller på. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Du kjører ikke Novell-klient? Vi hadde en del trøbbel med v4.80, bl.a. det problemet du beskriver. Funker det å kjøre "net start spooler" for å få servicen opp igjen? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 såvidt jeg vet går spooling ut på at printerjobber caches på hardisken mens skriverjobben utføres/rett før den utføres. hvis spoole-filen din er ødelagt/ikke fungerer fører dette til at os'et ikke klarer å forbrede utskrift-jobben.... Lenke til kommentar
kint Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er mulig du finner svar her: http://support.microsoft.com/default.aspx?...b;EN-US;q257859 Linken er hentet fra følgende innlegg. Tittel: Feilmelding ved installasjon av printer. Noen som har råd? Forfatter: Predecessor Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå