Marvin the Machine Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Topic. Dette virker ganske idiotisk siden post telleren skal vise hvor aktiv man er på forumet, og en stor del av forumet ikke teller med. EDIT: det er jo greit nok at ikke test postene teeller Endret 29. februar 2004 av Marvin the Machine Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) post telleren skal telle hvor mange poster man har on topic. Siden mesteparten av det som diskuteres i ot delen ikke har veldig stor relevans til de ulike nettverksdelene til hardware norge teller de heller ikke på post telleren. Dette har vært oppe mange ganger før, og det viser seg at de som er mesteparten av tiden i ot ikke bryr seg filla med hvor mange poster det har. Endret 29. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg synes hvertfall P&R kan telle... Ikke det at jeg egentlig bryr meg... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Er helt rett at postene i OT ikke teller... Etter min mening så er det bare ett overføldig forum som skulle vært fjernet for lenge siden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 QUOTE (Elyas Machera @ 29/02/2004 : 19:54) Jeg synes hvertfall P&R kan telle...Ikke det at jeg egentlig bryr meg... Hvorfor skal p&r telle? Det er like lite relevant ovenfor hardware nettverket som resten av ot. Stiller meg egentlig bak Morpheus^ sitt synspunkt, selv om det ikke plager meg nevneverdig at det er der Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 OT-kategoriene vil ikke bli tatt med i postcount - og som alltid har postcount intet å si. I alle fall ikke sett fra et administrativt ståsted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg