Gå til innhold

Gamesmic.com

Anbefalte innlegg

Har forhåndsbestilt en del titler fra denne siden. Det er en skandinavisk side, norske avdelingen ligger hvist i Moss.

Noen som har vært borti dem? Gamesmic.com

"Colin McRae 4.0"

"Medal Of Honor Pacific Assault"

"Doom III"

"True Crime Streets Of LA"

"Far Cry "

"Splinter Cell Pandora Tomorrow"

"Black Hawk Down Team Sabre"

Har bestilt et par titler som dere ser ;) , lurer vel egentlig på om inntrykket dere har fått av denne sjappa.

* Leveringstider

* Service med eventuell retur osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Har desverre hatt en noe uheldig episode med gamesmix.com for en stund siden. Hadde kjøpt meg StarWarsGalaxies (nord-amerikansk versjon) fra dvdboxoffice.com (knall butikk) og reklamerte stort for spillet til venner og bekjente. Problemene startet da jeg skulle bestille spillet fra gamesmix.com, til noen venner av meg etter at det ble sluppet i Europa.

Den ene pakken ble bestilt et par dager etter release i europa og kom fram raskt og uskadet, kontoen ble registrert (dette er et MMORPG) og alt fungerte fint. Da vi bestilte pakke nr. 2, kom også denne fram kjapt, men da vi åpnet pakken var spillets embalasje (spillet leveres i en pappeske som er ca. 30x15cm) opprevet under pakken, i siden og forsiden som egentlig består av to luker med borrelås var tapet sammen. Spillet lå i esken, men da vi skulle registrere cd-keyen fikk vi raskt beskjed om at denne var i bruk. I et MMORPG hvor vær key er bundet til en konto er dette katastrofe, og siden jeg hadde anbefalt å bestille fra gamesmix tilbød jeg å ta meg av mailene til de. Jeg skrev en detaljert beskrivelse av skadene til gamesmix og spurte om pakken kunne returneres. Jeg fikk aldri noe svar på mailen, og han som kjøpte spillet ble lei av å vente og kjøpte spillet i en lokal butikk. Etter dette har jeg ikke hørt noe fra verken gamesmix eller han som kjøpte spillet.

Har fortsatt inntrykk av at gamesmix er en seriøs bedrift, men om du skulle motta en pakke som er skadet bør du klage umidelbart og ikke gi deg før du har fått pengene igjen :ermm:

Lenke til kommentar
Har desverre hatt en noe uheldig episode med gamesmix.com for en stund siden. Hadde kjøpt meg StarWarsGalaxies (nord-amerikansk versjon) fra dvdboxoffice.com (knall butikk) og reklamerte stort for spillet til venner og bekjente. Problemene startet da jeg skulle bestille spillet fra gamesmix.com, til noen venner av meg etter at det ble sluppet i Europa.

Den ene pakken ble bestilt et par dager etter release i europa og kom fram raskt og uskadet, kontoen ble registrert (dette er et MMORPG) og alt fungerte fint. Da vi bestilte pakke nr. 2, kom også denne fram kjapt, men da vi åpnet pakken var spillets embalasje (spillet leveres i en pappeske som er ca. 30x15cm) opprevet under pakken, i siden og forsiden som egentlig består av to luker med borrelås var tapet sammen. Spillet lå i esken, men da vi skulle registrere cd-keyen fikk vi raskt beskjed om at denne var i bruk. I et MMORPG hvor vær key er bundet til en konto er dette katastrofe, og siden jeg hadde anbefalt å bestille fra gamesmix tilbød jeg å ta meg av mailene til de. Jeg skrev en detaljert beskrivelse av skadene til gamesmix og spurte om pakken kunne returneres. Jeg fikk aldri noe svar på mailen, og han som kjøpte spillet ble lei av å vente og kjøpte spillet i en lokal butikk. Etter dette har jeg ikke hørt noe fra verken gamesmix eller han som kjøpte spillet.

Har fortsatt inntrykk av at gamesmix er en seriøs bedrift, men om du skulle motta en pakke som er skadet bør du klage umidelbart og ikke gi deg før du har fått pengene igjen :ermm:

Kan vel ikke ha vært en uærlig postmann, vel??? :devil:

Allikevel, den historien vitner ikke om at butikken er noe særlig serviceminded.. :nei:

Lenke til kommentar

Er godt mulig det kan ha vært en uærlig postmann, men det var ikke selve pakken som var skadet, det var esken til spillet som lå inni selve pakken. Uannsett hva som var årsaken var det en heller kjip opplevelse, men jeg har ikke hatt andre problemer med butikken og er ikke redd for å handle med de selv. Alle webshoper har vel hatt litt småfusk noen ganger, litt skuffet over kundeservice though :dontgetit:

Lenke til kommentar

jeg bestilte Golden Sun 2 til GameBoy Advance, hos GamesMix igår. Det eneste jeg har noe å si på, er at de ikke godtar kort over nett. Det hadde vært en fordel. Sjapper som Platekompaniet.no har faktisk mye billigere leveringsbetingelser for de som betaler med kort over nettet.

Endret av RomanzoR
Lenke til kommentar

Er du sikker på at de ikke godtar kort? Er bra sikker på at jeg har betalt med VISA før, mulig de har forandret på dette i så fall?

::Om du er under 18år hopper de over betalingsmetode, mener på du får opp mulighet for å betale med kort om den registrerte kontoen er over 18år::

Endret av Revenger
Lenke til kommentar

Jeg har handlet der mange ganger, og har alltid fått varene kort tid etter. De har rimelige priser (iallefall på slikt jeg kjøper, som er spill til PC, GC og GBA). Har til og med opplevd å få et spill jeg hadde forhåndsbestilt en dag før offisiell release date :) Kan anbefale dem.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte SSX 3 til knallpris derfra da det var helt nytt, virker som de selger noen nye titler til sterkt nedsatt pris en liten periode, og da kan man gjøre et aldri så lite kupp. Har handlet der fler ganger og ikke opplevd noe negativt i så måte.

MEN det er når det kommer til retursaker og bruk av reklamasjonsrett / garanti at man finner ut hvorvidt en webshop er bra eller ikke, glem aldri det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...