AVF_Kokken Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Noen som har prøvd å sette på mus på både PS2 og USB samtidig? Virker begge eller kun den ene ? Hva med tastatur og samme problemstillingen ? Problemstillingen er at undertegnede og 'Den Ildsprutende Dragen' (les: samboen) ikke digger den andres mus. Selv har jeg en Anir Vertikalmus på PS2 og tenker på om jeg skal slippe DID til med egen (normal) mus på USB. Så slipper jeg/hun å krype under og sloss med hybelkaninene når vi bytter om på gnageren... Hvis ikke får jeg kjøpe et digitaliseringsbord til henner. Det vil hun like. Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Begge musene virker! Er ikke lett å treffe ikoner og sånt nei... Lenke til kommentar
kongkrone Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Hva er det du sier? liker du ikke musa hennes? :razz: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 du kan også koble til en mus i comm1 og comm2 porten!!! da altså 4 muser!!! :grin: :grin: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Og eventuelt flere muser i USB-slot'ene? Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Sikkert rått på LAN og sånt da... Putte en USB mus i PC-en til en fyr mens han spiller CS! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 men det fungerer ikke når du kobler den inn mens pc'en er påslått!... det vil dukke opp et instalerings skjermbilde på skjermen hanns... (men hvis du bare drar ut musa hanns! da tar det ca 10 sekunder før han er tilbake igjen! (da rekker du også å løpe unda...) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 men det fungerer ikke når du kobler den inn mens pc'en er påslått!... det vil dukke opp et instalerings skjermbilde på skjermen hanns... (men hvis du bare drar ut musa hanns! da tar det ca 10 sekunder før han er tilbake igjen! (da rekker du også å løpe unda...) Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 hmmm. Kom ikke noe innstallere ny maskinvare skjembilde hos meg... Med en gang jeg satt i USB eller PS/2 musa virka de begge to med en gang! Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Stemmer det,,, ingen installerings skjermbilde...xpen fikser vel sjæl da.... jeg har KEYTRONIC tastatur + microsoft mus på pulten min (tastaturet på ps2 og mus på USB) og et sånt cordless keytronic usb Tast/Mus på USB porten... det funker fett å ha dem i sammtidig.... Lenke til kommentar
Borf Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 viss det er ein microsoft usb mus så vil det komme opp ein liten boks noen sek, sansynlegvis så lite tid at han ikkje oppdager det og så kan du ha det gøy med han :smile: og så kjem han og gris banker deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå