Coffie=JavaCode Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ser at komplett selger både PB, og iPoder. Dette er litt rart siden de mest sannsynlig selger disse varen med 0,- fortjeneste, eller litt tap. Siden det bare er mac autoriserte butikker som selger mac med overskud, eks OFL. Hvorfor gjør de det??? Ikke at det en negativt, men ser ikke helt grunnen dies, siden de ikke kan tjene penger på det. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kanskje fordi de vil spre MAC gleden til folket.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ser at komplett selger både PB, og iPoder. Dette er litt rart siden de mest sannsynlig selger disse varen med 0,- fortjeneste, eller litt tap. Siden det bare er mac autoriserte butikker som selger mac med overskud, eks OFL. Hvorfor gjør de det??? Ikke at det en negativt, men ser ikke helt grunnen dies, siden de ikke kan tjene penger på det. Vel, kan du ikkje spørre Komplett da? Og du synest det er dumt at dei tar inn fleire varer? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ser at komplett selger både PB, og iPoder. Dette er litt rart siden de mest sannsynlig selger disse varen med 0,- fortjeneste, eller litt tap. Siden det bare er mac autoriserte butikker som selger mac med overskud, eks OFL. Hvorfor gjør de det??? Ikke at det en negativt, men ser ikke helt grunnen dies, siden de ikke kan tjene penger på det. Null fortjeneste? Har du sett prisene deres? De ligger jo godt over Applestores priser. Så jeg vil anta at komplett tjener fett pr. Apple-laptop de selger. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Vel det stemmer at de er mye dyrere enn eks, Apple Store ( dette er første gang i livet at jeg påstår at apple store er billige) Ser nå at PB prisene langt over apple store. Men da jeg postet det var det bare iPoden jeg hadde sett prisen på. Og selfølgelig synes jeg ikke at det er på noen måte dumt at flere butikker selger apple varer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå