maxmhz Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Dette er kansje et ganske n00b spørmål: Eg har problemer med å få til at når eg dobbeltklikker på ei .html-fil eller .jpg-fil til å åpnest i opera. Akkurat no så klarer eg ikkje åpne de filene i verkern Explorer eller Opera...hvordan gjør eg dette? Når eg dobbeltklikker på ei .jpg eller .html fil...så får eg INGEN respons i det heile tatt...plz hjelp meg.. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Opera: Fil->innstillinger, forhåndsvalgt nettleser, merk av for det du vil ha->OK:) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 I Opera gjør du slik: Fil | Innstillinger... | Forhåndsvalgt nettleser. Der setter du hva du vil åpne i Opera. Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Nope, eg har gjort det...funker ikkje! Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Ja, no har eg fått til å åpne .html dokumenter til å opne seg normalt...men kordan får eg .gif og det til å opne seg i Internett explorer? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Høyreklikk på bildet og velg "open with..." eller "open with... | choose program...". Der finne du frem til IE og velger "always open in this program" (eller hva det nå enn står). Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Nope...det står ingenting står der...men bare drit i det...eg bare formaterer i morra..det er fort gjort...har maskina opp å gå innen en time.... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 i windows explorer trykker du på tools->folder options->file types-> finn frem den filtypen du vil, og rediger stuff. eventuelt slett den og lag en ny der du velger programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå