Athlon Power Skrevet 28. oktober 2001 Del Skrevet 28. oktober 2001 Hei For øyeblikket kjører jeg en Globalwin wbk32 Kjøler. Jeg tror den har en delta black label vifte den fulgte med. Problemet er at denne vifta bråker noe inni helvete. Jeg har klokket PC-en fra 1333 til 1540 så jeg trenger en god kjøler. Kjører på 45c. Vet noen om en vifte som yter like bra men som går mye stillere. WBK 32 bråker for mye for meg. Athlon Power BobboZ Lenke til kommentar
trybjorn Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Ta deg en titt på http://www.microplex.no. Der er det godt utvalg og det står oppført støynivå. (Du får til og med mulighet til å høre på lyden :smile: ) De er greie og dyre, men raske i postkassen. Lenke til kommentar
tobiaz Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 taisol cgk760 & arctic silver II på microplex.no eller datorbutiken.com. det burde gjøre susen :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 vil bare si at tobias sin combo her er svært bra. den anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå