G2Petter Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei, hva med å ha en egen tråd på R&P-delen av OT der man bare kan la diskusjonen utvikle seg i den retningen den vil? Hadde vært et spennende prosjekt, ikke sant? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ja, siden webdesign har sin egen, og søppel har en, så hvorfor ikke? Hvorfor ikke en SO tråd for Bil delen, programvare delen, Linux delen, overklokking av skjermkort delen, overklokking av cpu delen, TILBAKEMELDINGER , programmering, spill osv... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 *Ønsker en i "Meldinger fra moderatorteamet"* Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 ******, ######! Mobber dere idéen min?! Tenkte bare på at det er mange diskusjoner som utvikler seg i spennede retninger, men som dessverre blir stengt... Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 QUOTE (G2Petter @ 29/02/2004 : 19:12) Tenkte bare på at det er mange diskusjoner som utvikler seg i spennede retninger, men som dessverre blir stengt... Det er jo som regel en god grunn for at tråder blir stengt Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Selvfølgelig, ,men det hender at de blir stengt fordi de går OT. Vil selvsagt at samme regler skal gjelde for denne tråden som alle andre, med unntak av avsporing. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 ehm, siden dere henviser til tråden i webdesign så vil jeg informere at den kun er et prøveprosjekt, ikke en standard enda Den er der for å senke andelen ot i de andre trådene, noe den lykkes med. Dette gjelder vel ikke i den grad i en allerede ot forum? Men jeg skjønner hva du vil fram til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg