AMD-guru #1 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 hvor mye kan jeg handle for paa amazon.com fr jeg maa betale toll? skal bestille meg et par bker Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 200 kr, men amazon har den muligheten at du kan få det tilsendt som en gave og da tror jeg taket er på 1000 kr. Er ikke helt sikker på det siste. Men grensen er på 200 kroner for det andre. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 hvor mye vil frakt komme paa saann ca. hvis jeg bestiller en bok med normal vekt fra amazon?? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Tror de har faste fraktprister eller noe i den dur, er en liten stund siden jeg har bestilt fra amazon. Så akurat der kan jeg ikke hjelpe deg. Men det står det sikkert noe om på amazon sine sider, det ville jeg hvertfall tro. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Bøker er tollfritt, de kommer rett til postkassa. Frakten får du oppgitt når du bestiller, rett før du betaler. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Se der lærte jeg noe nytt i dag også Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 det er noe jeg lurer paa... jeg ser at bkene som jeg har lagt i handlekurven befinner seg paa litt forskjellige steder.. (en i Canada og en i New York) .. vil de bli sendt til Norge i et kollie?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Har aldri bestillt fra Amazon.com. Pleier å bruke Amzon.co.uk. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Amazon har den funksjonen at du kan kj0pe brukte b0ker ogsA...dette er i mange tilfeller veldig mye billigere.... vil de vanlige frakt prisene til Amazon (som virker ganske gunstige) gjelde dersom jeg bestiller en brukt bok ?? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 mA jeg betale med krdittkort? eller er oppkrav eller forskudds betaling (overf0re penger til en konto med giro) mulig? (jeg sp0r litt uten om topic ogsA ) Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Payment Methods We Accept Amazon.com accepts American Express, Diners Club, Discover, JCB, MasterCard, Eurocard, Visa, Visa Check Cards, Amazon.com gift certificates, and checks, money orders, or cashier's checks denominated in U.S. dollars and drawn on a U.S. bank. Additionally, we accept Borders Gift Cards and Waldenbooks Gift Cards as payment for qualifying orders. We do not currently accept direct wire transfers or Smart Cards. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Payment Methods We Accept Amazon.com accepts American Express, Diners Club, Discover, JCB, MasterCard, Eurocard, Visa, Visa Check Cards, Amazon.com gift certificates, and checks, money orders, or cashier's checks denominated in U.S. dollars and drawn on a U.S. bank. Additionally, we accept Borders Gift Cards and Waldenbooks Gift Cards as payment for qualifying orders. We do not currently accept direct wire transfers or Smart Cards. sA det vil vere umulig A bruke paypal..?? Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ja, PayPal er noe eBay affilate-greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå