vega77 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Isdn forbindelsen min bryter med ujevne mellomrom. Oftest ganske tidlig etter connect. Bruker ett topcom Xplorer 551 usb isdn modem. Kjører XP pro. hadde blitt hoppende glad om noen hadde et tips å komme med. vega Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hadde det samme problemet får, maskinen rebootet helt i en vilden sky inneimellom. litt frusterende når man spiller online kan man si. Men når jeg oppdatertet driveren, så har problemet blitt borte. Så prøv det. Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 problemet er bare at jeg har en høyere versjon av driveren enn den som er tilgjenlig for nedlastning. vega Lenke til kommentar
Pc-løven Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hey. Jeg hadde ISDN før jeg å, før jeg fikk meg ADSL. Det var alltid noe dritt med den, særlig når jeg skulle instalere den. Men du kan jo prøve å laste ned den riktige driveren da, en oppdatert en. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvis du har den versjonen av driveren du bruker nå liggende på en diskett eller noe. Så kan du jo prøve den som er tilgjengelig og se om det hjelper, og funker det ikke så er det jo bare og legge inn den gamle. Har du prøvd å reinstallere modemet? fjerne alt og legge det inn på nytt, kan jo hende at det funker. Lenke til kommentar
torb Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg løste også mitt lignende problem med å bytte driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå