Ronnyjo Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Liker spill som battlefield1942, call of duty, ghost recon etc. Lurer da på om America's army er noe særlig morsomt å spille mulitplayer på (skal ha et lite lan party i helga ). Noen som har noen erfaringer? Eventuelt hvor kan jeg laste det ned fra (er ikke dette et freeware spill a?)? Takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 America's Army kan du laste ned gratis fra http://www.americasarmy.com/. Etter min mening er det et bra multiplayerspill, men for å spille multiplayer, må man igjennom noen singelplayer-missions som skal være "trening" før man får spille på internett. Hvordan dette fungerer når man skal spille LAN, vet jeg ikke. Du kan jo ihvertfall laste det ned for å prøve. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 kan umulig være kjempemoro på intim-LAN, ettersom bretta er ganske store, og gameplayet er BEREGNA på store lag... men for all del, hvis det å traske rundt i store ute- og undergrunnsarealer på jakt etter en eller to andre soldater i god kamuflasje så vær så god, knock yourselves out... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Æhh AA er kjedelig... Min mening da men men.... Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 nOObs Americas Army er konge det.... Bør vel være minst 4 på hvert lag.... Lenke til kommentar
banzay Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Amerikas Army er kjedelig... du går i 3 min og plutselig blir du skutt 100 meter fra deg gjennom en tåke. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 det er en del brett som man ikke behøver å være så veldig mange med, men det bør være 4v4 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Sånn som CQB-treninga (Military Operations in Urban Terrain? Det første brettet en kan velge i nettspill, jaffal.) kan nok utføres med små lag, men da er det jo veldig viktig at laga blir like, da. Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 AA er konge nok det, men tror ikke det vil slå an på et lite LAN. Bør være 10-12 for at det skal bli morsomt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Og det med at ALLE må gjennom en haug med singleplayer missions for å "kvalifisere" seg blir jo bare surr på LAN. Noen plages lengre enn andre med en mission osv osv osv. Lenke til kommentar
[dsr`vargas] Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 såvidt jeg vet så tror jeg ikke man må kvalifisere seg for å spille på LAN. Dvs med Auth av. Har ikke testa det, så kan ikke garantere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå