Suppelars2k Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Litt kjipt om det setter seg fast i rørene, propper det hele opp og rørleggeren må hente den ut 3 dager senere. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Detta har ikkje noko med topicen å gjere, men eg forteller det likevel. Eg var ca. 8-9 år, og skulle til ein kamerat. Eg skulle gi han noko, så eg pakka ein 50-øring inn i ein tyggis-boks, og pakka det inn i 10 kg dasspapir. Då eg gav det til han, tok han 50-øringen, og heiv dasspapiret i dass. Heile driten vart sjølvsagt tett, og mora hans nekta å ta det opp, og dei hadde ikkje nokon annen dass i huset. Kamaraten nekta han og, og tilslutt gav mora seg. Ganske morosamt når han fekk kjæft! Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Ble du kvitt lukten også då? Satser på at alt lukten er borte, for å si det slik, jeg kjenner ikke noe. Vasket gulvet med grønnsåpe + luftet godt, så vis det lukter nå, så får jeg vel aldri bort lukten... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kjenner litt merkelig lukt hver gang jeg leser denne tråden........ Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Hadde ikke sitron el. eddik, men når jeg tenker meg om så har jeg hørt det med eddik før...og det tar vel helst bare røyklukt..? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Edikk tar det meste av "rare" lukter. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) kebab Jeg har aldri kjøpt kebab, jeg hører så mye rart om de kebab sjappene som finnes her i landet. Endret 2. mars 2004 av Scrim Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Dasspapir oppløses i vann. Bare smør deg med tålmodighet så går det bra Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Dasspapir oppløses i vann. Bare smør deg med tålmodighet så går det bra Vel....18 timer er vel litt lenge å vente (så lenge gikk det før jeg fikk det bort). Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 anngående topic: øl+kebab er jo gull! Kan jo ikke si noe på det. Ingenting er jo bedre enn en fyllekebab på vei hjem fra byen! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Først litt plumbo i bunnen av en 0.5 liters flaske, hell litte granne varmt vann oppi, skru korka hardt på, rist bittelitt, hiv oppi dassn ooooooog, LØPESOMFAEN Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) anngående topic: øl+kebab er jo gull! Kan jo ikke si noe på det. Ingenting er jo bedre enn en fyllekebab på vei hjem fra byen! kanskje øl+kebab går, men kebab og så etter på øl funker dårligt... edit: skifta topicet slik at det står kebab+øl og ikke øl+kebab Endret 7. mars 2004 av Swifty Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 kebab smaker jo pjuki da Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 kebab på lie-gatekjøken smaker digg... men har hørt mange fine saker om andre kebab sjapper ja. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 jepp... Kondomer og dass hører ikke sammen i know.. Young, but experienced Sorry ass, men må bare si det; Ronka med dong nå? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Samme dealen med å knyte igjen et kondom og kaste det i do. Du kan riskiere at det flyter opp igjen på et upassende tidspunkt Hva med å ikke knyte den igjen da?? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 vil vel fortsatt flyte.. eller? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Det er vel et tilfeldighetense spill - du får prøve og se hva som skjer Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Sorry ass, men må bare si det; Ronka med dong nå? lol! nei, har nok ikke det ttt tog du den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå