Swifty Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Okey, har et problem her,hadde altså et par kompiser hos meg i går og planen var å gå på byn (så langt kom vi da aldri, men men) Vi fant ut at vi måtte ha litt mat før vi begynte å øle.Har selv aldri spist kebab tidligere og fant ut at det måtte prøves. Så langt gikk alt bra, vi spiste å vi drakk og ble litt små fulle alle mann. Men rett før vi skulle gå (til byen), begynte første man å spy...oppi en plast-pose Vi prøvte å rydde og og slik, men av en eller annen merkelig grunn havnet det litt for mye papir + past-posen oppi do, denne ble jo selfølgelig tett. Takk å pris for at det kom innom 2 av det kvinneligge kjønnet og tørket litt opp av det som kom på gulvet. Har nå altså fått ut det meste av doen, dvs. 10kg papir og kebab + posen, men det sitter selvfølgelig en del papir igjen nedi doen, hva gjør jeg da? har prøvt å flushe det ut, men doen bare fylles opp med vann og det renner veldig sakte ut igjen. Har et par foreldre som kommer hjem på mandag, og vil helst ikke forklare sitvasjonen i og med at jeg allerede har fortalt dem at alt gikk fint... Endret 7. mars 2004 av Swifty Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Og har noen et tips til hva jeg kan gjøre med lukten? lukter nemlig spy'e her, og jeg har dem lamesete luktesansen, så jeg antar det lukter helt jæ***gt! Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Plumbo og lufting! plumbo ja, hm.. har vi det mon tro? *lete* Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Cola og sitron Edit: Cola i dass og sitron til lukt. Hvis colaen ikke får det vekk så finn en sånn vakum-"ting" Endret 29. februar 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Fant noe annet for doen, klorin Hell ren klorin rundt i klosettskålen. Så satser på at det skal hjelpe, får se nå. Tror jeg skal vaske gulvet med grønnsåpe, det må vel hjelpe for lukten..? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 en skaal med eddik for aa drepe lukten!! Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Klorin'en funket ikke noe spesielt godt, kanskje jeg ikke hadde nok, men har nå hvertfall fått rensket 1 av 2 toaletter,stål-tråd funket i grunnen ganske greit til å fiske ut papir med, men det tar sinnsykt lang tid Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Okey, trekker tilbake det om at klorinen ikke fungerer, på do nr. 2 funket det fint, og heldigvis var det den som var verst.... tips til alle dere andre, ikke kast mye papir oppi et toalett for så å spy ut 2 kebaber oppå alt dette igjen, og en ting til plast-poser kan ikke flushes... Endret 29. februar 2004 av Swifty Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 altså du har fått fikset det? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 tips til alle dere andre, ikke kast mye papir oppi et toalett for så å spy ut 2 kebaber oppå alt dette igjen, og en ting til plast-poser kan ikke flushes... dette var ny og god info...Det maa jeg huske paa Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 altså du har fått fikset det? Ja takk og pris for det. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Samme dealen med å knyte igjen et kondom og kaste det i do. Du kan riskiere at det flyter opp igjen på et upassende tidspunkt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ble du kvitt lukten også då? Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Samme dealen med å knyte igjen et kondom og kaste det i do. Du kan riskiere at det flyter opp igjen på et upassende tidspunkt seriøst? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 jepp... Kondomer og dass hører ikke sammen Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 jepp... Kondomer og dass hører ikke sammen i know.. Young, but experienced Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 jepp... Kondomer og dass hører ikke sammen i know.. Young, but experienced hæhæhæ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Samme dealen med å knyte igjen et kondom og kaste det i do. Du kan riskiere at det flyter opp igjen på et upassende tidspunkt seriøst? Nei, aldri skjedd meg. Sier ikke at det ikke kan skje andre, men tror ikke det skjer så ofte akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå