Gå til innhold

Doene mine er tett!

Swifty

Anbefalte innlegg

Okey, har et problem her,hadde altså et par kompiser hos meg i går og planen var å gå på byn (så langt kom vi da aldri, men men)

Vi fant ut at vi måtte ha litt mat før vi begynte å øle.Har selv aldri spist kebab tidligere og fant ut at det måtte prøves.

Så langt gikk alt bra, vi spiste å vi drakk og ble litt små fulle alle mann. Men rett før vi skulle gå (til byen), begynte første man å spy...oppi en plast-pose :thumbdown:

Vi prøvte å rydde og og slik, men av en eller annen merkelig grunn havnet det litt for mye papir + past-posen oppi do, denne ble jo selfølgelig tett.

Takk å pris for at det kom innom 2 av det kvinneligge kjønnet og tørket litt opp av det som kom på gulvet. :thumbup:

Har nå altså fått ut det meste av doen, dvs. 10kg papir og kebab + posen, men det sitter selvfølgelig en del papir igjen nedi doen, hva gjør jeg da? har prøvt å flushe det ut, men doen bare fylles opp med vann og det renner veldig sakte ut igjen.

:no:

Har et par foreldre som kommer hjem på mandag, og vil helst ikke forklare sitvasjonen i og med at jeg allerede har fortalt dem at alt gikk fint...

Endret av Swifty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okey, trekker tilbake det om at klorinen ikke fungerer, på do nr. 2 funket det fint, og heldigvis var det den som var verst....

tips til alle dere andre, ikke kast mye papir oppi et toalett for så å spy ut 2 kebaber oppå alt dette igjen, og en ting til plast-poser kan ikke flushes...

Endret av Swifty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...