Bombefar Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Jeg har nettopp fått ny PC: MSI K8T Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB Radeon 9600 pro a64 3000+ Problemet kommer når jeg skal spille BF på internett. Skjermen blir helt blå akkurat når den går fra "connecting to server" til å begynne å loade map. Det eneste som hjelper er å restarte. Det merkelige er at den funker helt fint i BF når jeg lager selv og spillere med fullt av boter. Noen som har samme problem eller som har en løsning på problemet?? Er det eventuelt noen andre med nesten samme opsett som ikke har problemer med BF?? ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 29. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Elendig topic bruk. Moderator er varslet. Lenke til kommentar
zup Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Elendig topic bruk. Moderator er varslet. Litt av ett Qusling svar.... Sjekk om du har nyeste grafikk kort drivere til grafikk kortet ditt. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Litt av ett Qusling svar.... Qusling svar? Kan jeg spørre hva det er? Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Bombefar: Tror du vil få flere svar hvis du gjør topic'en litt tydligere. F.eks: Bluescreen i BattleField med AMD64 trenger råd Ang problemet ditt syns jeg det kan høres ut som en bug i spillet eller noe. Har hørt noe om at det er kun orginale spill som funker på nettet. Prøvd å laste ned nyere drivere/patcher. eXploid: siden Bombefar er en så meget erfaren forumbruker med hele 22 innlegg syns jeg vi burde kunne gi ham et litt bedre råd en bare "Elendig topic bruk. Moderator er varslet." Litt konstruktiv kritikk har aldri skadet noen. Det er som i mye annet her i verden "Lov å bruke huet" Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hva skjer når du spiller over lokalt nettverk? Blåskjerm da også? Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Har ikke prøvd lokalt ennå men noen ganger funker det på nett men det er som oftest med få spillere... Skjønner ikke problemet Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Lastet ned siste versjon av BF? Eller så kan du prøve å instaler spillet på nytt, og se hva som skjer. Alle spill som går over internett har ofte større feil i seg, eks Steam. Har du hatt det problemet under andre versjoner av BF? eks 1,45. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Litt konstruktiv kritikk... Kritikk? Vis dere oppfattet det som kritikk må jeg bare beklage. Jeg gav bare infrmasjon om at topic ikke var optimal. Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Har lastet ned siste versjon av BF ja. Jeg vet ikke om det har fungert under andre versjoner. Siden PCen er helt ny lastet jeg bare ned de siste. Har også reinstallert spillet flere ganger.... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Posten er også feilpostet og flyttes Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Piratversjon?! (Må si meg enig og har det samme problemet) Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Nei originalversjon Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hmmm. Merkelig. Vet ikke jeg altså. Har nogelunde samme maskin som deg og har også hatt problemer med dette. Lenke til kommentar
Bombefar Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ble skjermen din helt blå også?? hvilke minnebrikker har du?? samme HK? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Min pc : AMD 64 3000+ MSI K8T NEO-FIS2R HK Corsair XMS3200 512MB Western Digital Caviar 160GB Radeon 9800 pro 256 mb. RAM (GeCube) Data'n restarter hos meg. Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 har selv amd64 3200 samme skjedde hos meg.. fant ut at det var branveggen som ikke likte at jeg prøvde å kjrøe det ut.. åpnet fort spillet ut og det startet fint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå