Gå til innhold

Får bluescreen når jeg prøver å spille BattleField

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått ny PC:

MSI K8T

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 1024MB

Radeon 9600 pro

a64 3000+

Problemet kommer når jeg skal spille BF på internett. Skjermen blir helt blå akkurat når den går fra "connecting to server" til å begynne å loade map. Det eneste som hjelper er å restarte. Det merkelige er at den funker helt fint i BF når jeg lager selv og spillere med fullt av boter. Noen som har samme problem eller som har en løsning på problemet??

Er det eventuelt noen andre med nesten samme opsett som ikke har problemer med BF??

##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bombefar: Tror du vil få flere svar hvis du gjør topic'en litt tydligere. F.eks: Bluescreen i BattleField med AMD64 trenger råd

Ang problemet ditt syns jeg det kan høres ut som en bug i spillet eller noe. Har hørt noe om at det er kun orginale spill som funker på nettet. Prøvd å laste ned nyere drivere/patcher. :dontgetit:

eXploid: siden Bombefar er en så meget erfaren forumbruker med hele 22 innlegg syns jeg vi burde kunne gi ham et litt bedre råd en bare "Elendig topic bruk. Moderator er varslet."

Litt konstruktiv kritikk har aldri skadet noen. Det er som i mye annet her i verden "Lov å bruke huet"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...