-HugiN Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei, sitter her med en NGT Linje og da en Netopia router (argh ogh ork) men har omsider fått fjernet allt av FW og Nat-et de portene jeg trenger til spill og emule osv... Har 3 maskiner i nettverket... Men på nymaskinen min så får jeg ikke: Streamet i winamp (wma streaming i Media Player virker) automatisk live update på MSi hk virker ikke (manuelt start av søk virker), live update på norton antivirus virker ikke... Hva er feil med instillingene på denne maskinen? Disse funksjonene virker på de andre maskinene mine... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Haha, det der har jeg også lurt på. Har akkurat samme problemet. På den stasjonære pc'en min som kjører ganske mye rart av tjenester (ftp, apache, samba osv), med fast ip, får jeg ikke til å bruke liveupdate. Men på laptopen min som får tidelt ip av ngt-routeren, får jeg lett til å bruke liveupdate. Hvis noen har en god forklaring på dette, gleder jeg meg til å høre den Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Hmm jeg har motta ip adresse automatisk på alle maskinene... :S Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Må også legge til at jeg ikke får sendt og mottat epost med denne maskinen, men på de andre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå