leoss Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg har tenkt på en oppgradering av min stasjonære PC. Jeg har sett komplett sine oppgraderingssett, f.eks. denne http://www.komplett.no/k/ki.a......99&s=pl Vil dette settet gi meg en grei oppdatering, eller inneholder det noen flaskehalser som treigt chipsett, ustabilt minne eller noe. Vil også 2500+ Barton CPUen kunne klokkes til 3200+? Setter pris på tilbakemeldinger. Leoss Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vifta er ikke den beste, men den takler fint å kjøre på 3200+ hastighet. Den cpuen skal kunne klare å nå 3200-hastighet uten problemer. Hovedkortet er et av de beste. Rammen klarer nok ikke så mye over pc3200, men det holder hvis du ikke klokker enda lengre. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vil anbefale deg å sjekke prisen på enkeltkomponentene, det hender at summen av disse blir lavere enn pakkeløsningen. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du sparer 100 kr hvis du kjøper delene hver for seg. Lenke til kommentar
leoss Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Takker for gode svar. Da blir det nok pakkeløsning på meg, eller løse deler. Får se når jeg legger inn bestillinga. Ha ei fin ny uke i morgen. Leoss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå