Stigma Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Som topic sier, hva er den beste kjølepastaen på markedet nå? Er det fremdeles artic silver 5, eller har ny teknologi vunnet frem siden forrige prosjektet mitt? PS: Skal brukes til kjøling rundt frysepunkt, ikke normal luftkjølings temperaturer. -Stigma Lenke til kommentar
genesis Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 mener å ha lest at artic silver 3 var bedre, altså at artic silver 5 bare er ett nytt produkt, i håp om nye penger, ikke bedre men om artic silver 3 er det beste man får, det kan jeg heller ikke bekrefte google? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Som topic sier, hva er den beste kjølepastaen på markedet nå? Er det fremdeles artic silver 5, eller har ny teknologi vunnet frem siden forrige prosjektet mitt? PS: Skal brukes til kjøling rundt frysepunkt, ikke normal luftkjølings temperaturer. -Stigma skal kjølepastaen brukes ved så lave temperaturer må du bruke spesialpasta som de bruker i prometeia etc, micrplex har slik pasta Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 mener å ha lest at artic silver 3 var bedre, altså at artic silver 5 bare er ett nytt produkt, i håp om nye penger, ikke bedre men om artic silver 3 er det beste man får, det kan jeg heller ikke bekrefte google? Du kan jo lese denne testen som er gjort på overklokking.no om AS5 Legger med et bilde fra testen også lavest er best Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 MU26599 - takk for testen Admin'c - hvilken kjølepasta snakker du om spesifikt som microplex har? Jeg kan bare se at de har artic silver pasta'er. Kan du linke til en side som har det du snakker om? -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå