mirene Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg har en image fil jeg gjerne skulle ha mountet,for å ut deler av den. Det er en NERO image.Problemet er at den lar seg mounte med Daemontool....men ingenting synes i explorer. Har ikke lyst til å MÅTTE brenne den ut for å få tilgang til filene på imagen. Noen som kan hjelpe ?? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg har en image fil jeg gjerne skulle ha mountet,for å ut deler av den.Det er en NERO image.Problemet er at den lar seg mounte med Daemontool....men ingenting synes i explorer. Har ikke lyst til å MÅTTE brenne den ut for å få tilgang til filene på imagen. Noen som kan hjelpe ?? Jeg bruker Alcohol120% for å mounte filer som trengs. Har vel 10 "virtuel drives". Ser litt kult ut også da Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Problemet er at den lar seg mounte med Daemontool....men ingenting synes i explorer. Har ikke lyst til å MÅTTE brenne den ut for å få tilgang til filene på imagen. Du får mounted den i DeamonTools? Hva er problemet da? Er det ikke bare å gå inn på Min Datamaskin, høyreklikk på virtual spilleren og velg utforsk? Eller er det nettopp det du ikke får til? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvis du skal hente ut deler av image'n, er denne et meget bra alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå