Unreal Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Når jeg skal oppdatere BIOSen på mitt ASUS K8V Deluxe hovedkort, burde jeg da oppdatere en og en versjon (altså 1001 > 1002 > .... > 1005). Eller kan jeg bare ta rett til siste versjon 1005? Innholder siste versjon alt som er på de forrige versjonene? Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Siste versjon inneholder alle forandringer, ja. Så du kan oppdatere til den. Lenke til kommentar
Unreal Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Ok, takk for hjelpen. By the way, er du webmaster for de 2 sidene i signaturen din? Samme Zaarin som brukte/bruker å være på #Monkey-Island IRC kanalen? Isåfall har jeg pratet med deg, for leeenge siden. Nicket mitt var Jojo, viss du husker det Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jada, er fremdeles på den IRC-kanalen (skifta nettverk til irc.gamesurge.net nå da) . Tror jeg husker deg Den ene sida i signaturen er ikke under min kontroll lenger. Noen idioter fra Hong Kong knabba domene-navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå