knutby Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Takk for tipset Men jeg fikk aldri prata med han, må nok samle flere folk. Her kan du se hvordan deg gikk :link? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva mener du om USA? Ikke i diktatorsammenheng, men politisk? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 det bruker man politikk forumet til her diskuterer vi bare planer om værdensherredømme og gerilja aktiviteter! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) det bruker man politikk forumet til her diskuterer vi bare planer om værdensherredømme og gerilja aktiviteter! Akkurat Elyas Machera: Hvis det var meg du mente, så får du invitere meg til en samtale om USA politikk på Politikk delen I'll kill crush and destroy! Endret 2. mars 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ZeeTa, tror ikke han får prate med Saddam. Om han ikke kler seg ut som Røde kors da. Men, han hadde jo også bare 4 tusen kroner. Og tvilsomt at han får haik til irak joda, var jo noen som prøvde og befri ham. men dette er hvordan: 1. kjøp et outfitt i buttikken, så du ser ut som en amerikansk soldat, (airsoft utstyr kan funke bra) 2. kjøp en stor papp-eske, og legg deg inni den, send deg selv til irak. resten er opp til deg, om du overlever pappeske turen Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kan jeg stå for marinen i kuppet? Og hele KNM (Rettelse LNM (Loffelur's Norske Marine)) etter kuppet? Kan gjerne bygge deg et hangarskip eller tre Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kan jeg stå for marinen i kuppet? Og hele KNM (Rettelse LNM (Loffelur's Norske Marine)) etter kuppet? Kan gjerne bygge deg et hangarskip eller tre kosete bump Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 kan jeg få bli gerilja leder hos deg når du blir diktator da? har alltid drømt om AK47, loudspeaker, Kubanske sigarer, bandana og jeep Da vil jeg bli nest kommanderende gerrilja leder!!! Men jeg vil ha min egen jeep!! Og AK47!! Jeg vil være en av dere to sin høyre hånd. sånn "han sølte litt saft på skoen din, jeg knekker nakken av han"-type Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Kan jeg stå for marinen i kuppet? Og hele KNM (Rettelse LNM (Loffelur's Norske Marine)) etter kuppet? Kan gjerne bygge deg et hangarskip eller tre kosete bump Som Hitler ville sagt: Jawohl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg