MrLee Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 *sukk*...dere har jo ikke forstått hele poenget med gerilja...*sukk* det mest teknologisk avanserte vi kommer til å ha er RPG7, kjøpt av russere Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Som det står i boka "Gerilja" av Guevara er sigarer veldig viktige å ha med seg, siden de hjelper veldig på moralen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 jeg mener å huske at jeg nevnte sigarer tidligere Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg støtter deg i din kamp om å bli diktator om du fjrner tvangen om å ha tysk, fransk og den slaks. Fjern nynorsk også. Hvis du gjør dette når du kommer til makta, da skal jeg støtte deg. Da har du min støtte. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 du trenger ikke ha Tysk eller fransk på skolen da .. lamer Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 jeg mener å huske at jeg nevnte sigarer tidligere Vet, ville bare bruke kilder på at du hadde riktig. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg støtter deg i din kamp om å bli diktator om du fjrner tvangen om å ha tysk, fransk og den slaks. Fjern nynorsk også. Hvis du gjør dette når du kommer til makta, da skal jeg støtte deg. Da har du min støtte. Jeg skal iallefall gjøre Engelsk til førstespråk siden det er mest praktisk. Norsk akn de som vil få snakke, men Nynorsk me "desverre" vike. Alle andre språk vil såklart bli forbudt. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Du er vel ingen USA-fanatiker som kommer til å samarbeide med de? Nei jeg skal ikke samarbeide med dem, jeg skal eie dem. Jeg kommer sannsynelig vis til å flytte inn i det hvite hus med tiden. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 du trenger ikke ha Tysk eller fransk på skolen da .. lamer Må ha tysk, fransk, eller noe i den duren for å få vitnemål jo. Er 99% sikker på at en må ha det på allmenfag. Lenke til kommentar
Talibanan Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hmm... LAN i det hvite hus høres jo kos ut... Jeg sender troppene! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du rekker da aldri flytte inn i det hvite hus da mongounge. HW Bataljonen har knust retardveldet ditt før du klarer å stave homofili Lenke til kommentar
Talibanan Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 H-o-m-o-f-i- AAAARRGGH!!!! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 du trenger ikke ha Tysk eller fransk på skolen da .. lamer Må ha tysk, fransk, eller noe i den duren for å få vitnemål jo. Er 99% sikker på at en må ha det på allmenfag. Ikkke etterat jeg er verdens hersker Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du er vel ingen USA-fanatiker som kommer til å samarbeide med de? Nei jeg skal ikke samarbeide med dem, jeg skal eie dem. Jeg kommer sannsynelig vis til å flytte inn i det hvite hus med tiden. Nei, for hvis du er det kommer jeg til å lage en opprørs gerilja Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Trur jeg skal grave opp Star Gaten som egypterne gravde ned og begyne en kolonisering av alle de andre stedenne som har en Star Gate også. Jeg skal bli en diktator over universet. Endret 29. februar 2004 av Lord-KGA Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du kan jo melde deg inn i KrF. Det burde vel duge som en begynnelse. Så kan du bygge på derifra. Men uansett hvordan det går Loffelur, så vil jeg helst være underlagt deg. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Du kan jo melde deg inn i KrF. Det burde vel duge som en begynnelse. Så kan du bygge på derifra. Men uansett hvordan det går Loffelur, så vil jeg helst være underlagt deg. Første steg blir iallefall å melde seg ut av statskirka. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 du kan jo snakke med en fag mann på feltet, nemmelig saddam hussein. han har sikkert mange gode ideèr han da. du burde også ta en prat med russere. og seff siggarer, det er et must. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 ZeeTa, tror ikke han får prate med Saddam. Om han ikke kler seg ut som Røde kors da. Men, han hadde jo også bare 4 tusen kroner. Og tvilsomt at han får haik til irak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg