Gå til innhold

Bli Diktator!

knutby

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt planer om å bli Diktator, 4. riket eller noe lignende. Men hvordan skal jeg gå fram for å bli det? Tenkte på å sikte meg inn på en blanding av Bush og Saddam (kanskje litt Hitler) Etter som mine resurser er litt begrenset akkurat nå(ca. 4k i banken) så kan jeg ikke overta noen land. Kunne muligens ha klart sverige, men tviler på det. Hva med norge? det er jo nært. Kanskje jeg skal snike meg inn på slottet å sette meg I "stolen" hans :w00t: Da skal jeg få norge til å bøye seg i støvet :devil:

Må også innføre masser av restriksjoner og syke regler, akkurat som de overnevnte. Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å bli diktator er min store drøm.

Å ha en hel haug undersåtter som kunne dyrker meg er absolutt noe som appelerer til meg :thumbs:

Sitter å planlegger så småttt ett militært kupp her i Norge.

Servants.. Obey me! I`m your new god.

Endret av Aeternus
Lenke til kommentar

Hvem joiner meg og "La Resistance"?

Vi skal terrorisere forsyninger og prøve å knuse diktaturet ved å "spenne ben" for dere!

Vi skal gå lange turer på fjellene i Norge, vi skal ha en AG3 hver og en MG3 på laget.

Det skal være demokratiske avgjørelse og bare de mest karismatiske lederne kommer gjennom nåløyet for å lede lag i felten!

Det blr mye ski og snøhuleboing!

Join La Resistance!

Viva La Resistance! :woot:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

OJE! Jeg simpelten elsker fotturer i fjellet. Og gleden ved å kunne tråkke på det patetiske apetrynet til Loffelur den dagen vi seirer over primatene som ved et mirakel har fått kontrollen. Skal bli gøy

Viva la resistance!

:dremel:

EDIT: kan vi ha med mikrobølgeovn, tv, laptop og aggregat på turen?

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Vi kan vel kanskje ta han før han får mulighet til å blir stor ja...

Blir litt mindre motstand da!

EDIT: Gass tar vi med sånne små beholdere. Så får vi påfyll av de snille folkene som bor på fjellet som ser på os som helter! :thumbs:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

Tja...

Da skulle det passe med et stjernekrig program, etter å ha utviklet alle mulige leveringssystemer for alle typer kjernevåpen.

Skulle da selvfølgelig ha hemmelige monkey farms som utviklet superskumle virus.

Må da også ha hær, flyvåpen og marine. Hangarskip er et must for å være i takt med tiden.

Betongmurer skal dekke alle landegrenser og havområdene utenfor kysten skal være strengt forbudt, med tanke på ferdsel.

Forbud mot våpenavtaler som tar sikte på nedrustning skal være være grunnlovsfestet. Samme type forbud skal gjelde for alle miljøtiltak som koster over 100 kr med moms.

Det skal spesielt utvikles søppelmat som eksporteres til utlandet. Og det skal gis solid statssøtte til filmutvikling.

Folkemassen skal stagges ved å påby såkalte søte hamsterliknende figurer som sys på alle klær. Alle butikker skal ha minst et såkalt søtt hamster illustrert i en eller annen form i eller utenfor butikken.

Hvert menneske skal ha et såkalt mission statement for livet sitt, som skal måtte lages av individet før en alder av 15 år, ellers skal det velges ut på måfå til disse. Dette skal registreres og følges opp grundig av klonede inspektører.

Oj dette ble dyrt :blush: ...tror vi glemmer hele greia.

Endret av Decoman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...