IntelAmdAti Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Skal det komme røyk fra kroppen etter fysiske anstrengelser? Sånn damping ifra huden og særlig musklene som har vært i aktivitet. Er det ett signal på at man bør roe ned treningen litt? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Har merket det etter trening og jeg sitter i kald bil... Er vel egentlig ikke så rart. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Om du er på ett varmt sted da? Treneren sa det var bra, men jeg er ikke så sikker. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det betyr bare det strømmer masse blod i musklene, og de blir mye varmere enn miljøet rundt deg. Hvis ikke du ha symptomer for overtrening, eller føler deg uvell er det ikke noe å bry seg om. Lytt til kroppen. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Dette er vel bare damp fra svetten på kroppen - kroppen din er varm, luften er kjølig = damp (røyk). Det har jeg sett og opplevd mange ganger. _ johanf Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Trodde det var veldig vanlig jeg? =) Pleier å se det spesielt godt over hodet, med tanke på at hodet står for 60%(usikker på tallet) av varmetapet vårt.. Er det litt kaldt og/eller fet belysning ser man at det damper fra hele kroppen noe så til de grader.. Har tatt et par fete bilder av det.. =) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 legg de bildene ut då Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Trodde det var veldig vanlig jeg? =) Pleier å se det spesielt godt over hodet, med tanke på at hodet står for 60%(usikker på tallet) av varmetapet vårt.. Er det litt kaldt og/eller fet belysning ser man at det damper fra hele kroppen noe så til de grader.. Har tatt et par fete bilder av det.. =) [kverulantmode] Hodet står bare for så my av varmetapet vårt hvis vi er tildekket overalt ellers på kroppen [/kverulantmode] Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Hvis det skjer utendørs er det jo naturlig, men jeg har aldri sett dette skje noen andre innendørs i ett treningslokale. Tenker på kanskje er det en grunn til nettopp det, kanskje skal man ikke drive å trene til man blir så varm? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Hvis det skjer utendørs er det jo naturlig, men jeg har aldri sett dette skje noen andre innendørs i ett treningslokale. Tenker på kanskje er det en grunn til nettopp det, kanskje skal man ikke drive å trene til man blir så varm? Det hele kommer jo bare an på hvor kaldt det er i luften rundt deg... Er ikke noe farlig å trene til man blir så varm. Man blir sikkert mye varmere ved å trene på en varm sommerdag når solen steiker, selv om det ikke kommer noe damp fra kroppen da (fordi luften rundt deg allerede er såpass varm).. Endret 29. februar 2004 av lodott Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Oki, takker så mye =) Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Dersom det skjer innendørs i et varmt lokale, bør kanskje luftfuktigheten sjekkes opp. Dette oppstår dersom luft-tempen er (vesentlig) lavere enn kroppstempen, samt når luftfuktigheten er veldig lav. Merk: Det må i tillegg være en viss forskjell mellom temperaturen i lufta og kroppstempen, men dersom det er svært lav luftfuktighet trenger ikke temperaturforskjellen være så stor. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du har nok fått det legfolk kaller røykdyxiadianya der cellene putrer små røykdotter av midrodene i cellene og forårsaker en slags røyk over hele huden. Det kan være bileksos som har samlet seg opp gjennom årene som cellene kvitter seg med..... ehh... skal stoppe der...... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Xpi, Oi shit! Jeg må amputere kroppen yummy, Kanskje var det dårlig luftfuktighet der.. Jeg ble svimmel og var nære ved å besvime på mange av treningene. Men jeg trener der ikke lengre nå, så jeg bryr meg ikke lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå