knutby Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Etter jeg hadde formatert tenkte jeg at jeg skulle ta en runde DoD, men etter installasjonen ba den ikke om key?? Jeg fikk oppdatert alt å kunne spille uten key... ALLE diskene var formatert, så det var ikke en gammel install. Her en key som er gyldig her men jeg vet ikke hvor jeg kan taste den inn... Edit: dæven lengesiden jeg har posta nå... Spillt AO hele uka Endret 29. februar 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Mira Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 og dette er et stort prblem for deg? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) og dette er et stort prblem for deg? Egentlig ikke, men bare synes det er rart. Er ikke hl-nett keys veldig sikre?? Edit: fært så stor aktivitet det var på denne tiden da.. Trudde alle sov. Endret 29. februar 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
HEE Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Edit: fært så stor aktivitet det var på denne tiden da.. Trudde alle sov. tru om igjen. Spillet : rart det ja men hakke så god greie på key til cs og slik da men høres rart ut. Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hvis du logget deg inn med den samme e-mailen, så er keyen registrert der. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 keyen er lagra på accounten, ikke pcen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Da var det ikke så rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå