mobil_brukeren Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hei.. Jeg har tenkt til å bestille noen ting fra www.case-mod.com som kommer på ca 81 dollar. frakt,moms og fortolling hva av det må jeg betale og hvor mye vil det koste? Takker for svar! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Alt som koster over 250kr må fortolles, så jeg tror det blir dyrt... Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 hvis de 81 dollarene inkluderer frakt blir summen noe sånnt som 763,50 hvis du fortoller selv. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) nei det er ikke inkluder frakt.... noen som vet hva frakten kommer til å koste? hvis de 81 dollarene inkluderer frakt blir summen noe sånnt som 763,50 hvis du fortoller selv. hvordan fortoller jeg selv? Endret 29. februar 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det kommer helt an på hva de sender det som, og hvem de bruker når de sender det. F.eks, hvis de sender en liten ting som får plass oppi en bobleplast-konvolutt (RAM, CPU) så kan du slippe unna med frakt på ca 10 kroner(!). Men vanligvis skal alt sendes med dyre leverandører som skal levere selv og slikt, så det er godt mulig du må ut med ca 200-300 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå