Aetius Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg kunne tenke meg å bygge en flatest mulig PC, men da trenger jeg en vinkeladapter som lar meg legge AGP og PCI-kort parallelt med hovedkortet. Jeg er klar over at de fleste portene vil bli sperret på denne måten, men det er ikke så farlig i en slik maskin jeg tenker på. Noen som vet hvor jeg kan få fatt i slike adaptere, evt kabler som kan brukes istedet? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Tviler STERKT på at du finner noe sånt på microplex. Jeg har aldri sett det der ihvertfall Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Har sett noen brukt pci/agp-forlengere i diverse moddeprosjekt, men om det er noe de har lagd selv eller kjøpt ferdig er jeg usikker på. Lenke til kommentar
iNet Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 En slik én tenker du på? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=12&s=pl Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hmm, jeg tror faktisk jeg har et par slike kort liggende. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Slike kort heter RISER(s) og det er ikke noe problem å søke på sånt - slik iNet anbefalte. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Sjekk på Quad.no - www.quad.no -> Rack -> Tilbehør Endret 29. februar 2004 av ufo Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 En slik én tenker du på? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&GrpID=12&s=pl Der har du typen, ja, men finnes det AGP-versjon av det også? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 var litt trødd da jeg leste det... tenkte på 90 graders vinkel til vifte jeg... Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Nå er jo ikke dette noe kjøp og salg, men send en pm til meg så skal vi nok finne på noe, jeg har en sånn liggende her, uten å ha noe bruk for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå