Gå til innhold

Self healing?

IntelAmdAti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, vitenskpsmenn kaller det "placebo" effekt, men de aner ikke hvorfor det virker. De kan gi pasienter sukker og si det er smertestillende, og så får dette en større smertelindrende effekt enn den ordentlige varen. Dette virket aldri om de sa ifra på forhånd at han skulle få sukker istedenfor smertestillene.

En kompis av meg solgte en gang "hasj" og "sprit" som egentlig var vann og vanlig tobakk, men kjøperne satt der og trodde de var høy :)

Edit, Skjeien er der, men kanskje er den ikke helt sånn som du tror den er :p

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Jeg har også lest noe om at en kan få til slikt med tankenne. Har ikke opplevd det da, bare lest om det.

Hadde besøk av en kristen gruppe fra Betania i religions timen. Ho ene der sa at ho begyte å tru etter at noen hadde bed for ho og ho blei frisk en eller annen sykdom som legenne ikke klarte å helbrede. Muligh ho gjorde det egentilig med tankennes kraft. Men så de som sto der var jo helt naive ovenfor teknologien da. De trudde skapelsen i bibelen var fakta, og at jola kunn var 6k år. De sa at de måtenne som vi kunne datere verden med var altfor upresise til å si at vi kom millioner av år tilbake, og at stjernene var kunn skapt som pynt for menneskenne. De sa også at det var no tull at mennesker kom fra aper, de sa at alle ape mennesker som har blit funnet er bevist at bare er juks. Så hva de sa må vel taes med en klype salt.

Lenke til kommentar

nvoetfiv, Det skader ikke og koster ikke en krone å åpne seg opp litt, men så har du igrunnen ikke noenting å tjene på det heller i bunn og grunn.

Self healing mener jeg er vitenskapelig bevist.. Jeg tror også at mennesker har forskjellig hurtighet på sin restitusjon, så da burde det være mulig å speede opp prosessen litt eller mye.

Edit, Jo, når det har blitt forsket på noe i mange tiår, og fortsatt blir forsket på det, så vil jeg se på det som en indikasjon på at det kanskje ligger noe bak :)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

har du prøvd meditasjon?

konsentrer energien din rundt chi, og alt annet i kroppen vil virke bedre, smertene forsvinner, alt blir bra :)

vet ikke helt om det er self healing, men man føler seg bedre etter dette enn en time med massage.

jeg gjorde dette etter kampsport-treningen, følte meg helt utvilt etterpå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...