PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg så ikke at det var noen henvisninger til meg i denne tråden før jeg tilfeldigvis foretok et forum-søk på «epsilon», så folket får ha meg unnskyldt. Det bør du fortsette med, for dine innlegg og svar er høyt verdsatt! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Der lerte /me masse nytt! ePsiLON: har du ei form for heimeside der du skriver vanvittige mengder vanvittig gode artikler om CSS, HTML og denslags? Henvist til mine CSS guider Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Henvist til mine CSS guider Med meg som stjerneelev kan vel hvilke som helst tutorials virke enkle.. Neida, dem råkker.. @epsilon; Respekt for dine kunnskaper.. Endret 9. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
magikern Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 måten jeg gjør det på: <style type="text/css" media="screen,projection">@import "/style/screen.css";</style> <link rel="stylesheet" type="text/css" media="print,handheld" href="/style/print.css" /> screen.css er da hoved fila med alt jeg vil ha på siden, print.css er et stilsett strippet for farger og tilpasset til printing og visning på pda o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå