Döden Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 Grunnen til at bildene ikke finnes lenger er at de måtte taes ned. (Konami tok kontakt og det var det eneste lure å gjøre ) Det var vel Kojima som ringte hjem til deg? 1. Nei. Ikke til meg. 2. Ikke Kojima, men en annen ved Konami. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Det ser faktisk genialt ut ja. Men det er et eller annet som ikke stemmer med de bildene. De er for perfekte. "Offline" rendering som det er pøst på med AA. Spillet vil ikke se så bra ut på PS2. Bildet er i langt større oppløsning enn spillet vil være i, kamera er veldig nærmt trestammen, og det er sinnsykt svære, detaljerte og interaktive miljøer, så alt i alt så vil jeg si at de teksturene du snakker om absolutt ikke er dårlige. Grafikken overall ser veldig pent ut, men texturene er ganske low-res. Du kan vel ikke for suttan mene at texturene på den trestammen er bra? Kameraet er ikke så nærme og selv da er det ekstremt blurry. Endret 4. mars 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det ser faktisk genialt ut ja. Men det er et eller annet som ikke stemmer med de bildene. De er for perfekte. "Offline" rendering som det er pøst på med AA. Spillet vil ikke se så bra ut på PS2. Bildet er i langt større oppløsning enn spillet vil være i, kamera er veldig nærmt trestammen, og det er sinnsykt svære, detaljerte og interaktive miljøer, så alt i alt så vil jeg si at de teksturene du snakker om absolutt ikke er dårlige. Grafikken overall ser veldig pent ut, men texturene er ganske low-res. Du kan vel ikke for suttan mene at texturene på den trestammen er bra? Kameraet er ikke så nærme og selv da er det ekstremt blurry. De er ikke dårlige heller. Man finner mange teksturer i X-box og GC spill av lignende kvalitet. Særlig "organiske" teksturer har en tendes til å være lavere oppløsning. Og kamera er så nærmt man kan komme uten å gå i første persons synsvinkel. Langt færre hadde klaget på bildene hvis de hadde vært i TV oppløsning, og når man ser det i bevegelse tror jeg svært få vil klage. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har heller ikke hentydet at at jeg syns teksturer med lignende kvalitet på GC eller Xbox ser bra ut. Si hva du vil, men det er ganske tydelig at SE bruker masse blurry low-res teksturer og det eksemplet med den trestammen så er ikke kameraet akkurat helt-inntil. Men det at enkelte teksturer ser veldig blurry ut tett innpå betyr ikke at nødvendigvis at spillet ser dårlig ut, som sagt syns jeg spillet ser veldig pent ut alt i alt. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Nei nei nå synes jeg at Kojima burde gi seg. Han rører i grøten på nytt. Han burde vite bedre etter all den dårlige tilbakemedlingen han fikk i MSG II pga den nye damlignende karakteren. Huff, tordde han viste bedre enn å legge spillet til 60-tallet. Hva med fortsettelsen til MSG II. Nei tror heller jeg slår meg løs på den nye oppusedde versjoen av MSG på GameCube! Foresten skjermbildene ser fantasitske ut! Endret 24. mars 2004 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå