simes Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg kjøpte nylig dette spillet uten de alt for store forventninger etter at jeg hadde lest anmeldelsen her på gamer.no. Men til min store overraskelse ble dette det nye spillet som holdt meg oppe til klokken 3 om natten for å "bare komme litt lengere". Denne følelsen har jeg ikke hatt over et spill siden BG II, Icewind Dale Planescape Torment og Morrowind. Dette er altså et spill for dere rollespillere der ute, og kanskje verdt et ekstra titt hvis dere liker D&D regelsettet. Dette spillet koster £13 på play.com nå, og er absolutt pengene. Omgjort til norske kroner sier nettbanken min at det kostet meg 178kr (rundt der) inkludert frakt. Dere som er heldigere enn meg og har bedre linje enn ISDN kan jo alltids også prøve demoen først! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg er så *absolutt Uenig. Det er det mest GRUSOMME rollespillet jeg har prøvd, det er virkelig MØKK! Og jeg er en som nærmest lever for å spille rollespill, jeg simpelten klarer bare ikke å få nok av GODE rollespill. Dette her var et av de virkeligt mest skuffende noensinne. Menystyringen, combaten... Alt for mye jeg ikke taklet i det hele tatt. Selve spillet var jo også sinnsykt dårlig. En kamerat av meg som også elsker rollespill gav det enda litt mer sjanse enn jeg gadd og satt å spilte det i en ukes tid. Når han så nærmet seg slutten kom han til en ca10 forskjellige hack&slash-områder du MÅ gjennom hvor ingenting storybased skjer, det er bare masse store, tomme områder med fiender. Utrolig nedtur. Jeg ville IKKE anbefalt dette spilelt til noen :/ Lenke til kommentar
simes Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Da er det jo greit at smaken er som baken.. Delt. Da våger jeg meg ut på den tynne isen og anbefaler alle som er interessert å prøve demoen! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Må si meg enig i at ToEE ikke var allverden, men direkte dårlig var det heller ikke. Men minna for mye om Ruins of Myth Drannor som var ganske tragisk. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Prøvde det en gang på LAN, kom ikke ordentlig inn i det, så kan ikke uttale meg så mye, men grafikken var hvertfall kul. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 EG likte aldeles ikkje Tempel of elemental evil. Liker ikkje spill der man må styre flere folk, mye bedre å konstentrere seg om ein person. Syns grafikken og gameplayet var dårlig. Spillte det bare 2 timer før eg ga opp. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Vel jeg syntes det var bra. Og grafikken var bedre enn forventet. Dette var et av de bedre Rollespill jeg har prøvd siste året. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Fårgjengeren arcanum slår alle spill. Til og med Baldur's Gate 2 Det er bare så ekstremt bra, så om dere leter etter et bra spill er arcanum det dere har ventet på Karakter Historie 10 gameplay 10 musikk 3-4(musikken passer likevel bra in) grafikk 3-4(grafikken passer bra til spillet) Spillet begyner å bli gammelt men slår likevel Temple of Elemental Evil som er laget av arcanum folka Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 En i klassen likte det litt. Jeg har ikke prøvd det da. Liker rollespill med kunn en person. Morrowind Gotich2 Diablo1+2 Deus ex Kotor Så husker jeg ikke fler i farta. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Er bare i begnyelsen nå. Men kan ikke si det fenger veldig. Det hakker fælt og stadige bugs. Gir meg litt av BG feelen tilbake, men slettes ikke nok. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ingen som har prøvd arcanum Prøv det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Fallout I og II. Ingen over, ingen ved siden! Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Liker rollespill med kunn en person. Morrowind Gotich2 Diablo1+2 Deus ex Kotor Så husker jeg ikke fler i farta. Og Never Winter Nights Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 temple of elemental evil er basert på den første skrevne og utgitte kampanjen til D&D. det er godt arbeid og det føles som rollespill, men det helt til man kommer sånn ca. halveis uti spillet, hvor det blir en kryssning av Neverwinter NIghts og ****** diablo/2 Lenke til kommentar
ASW Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Må først si at nwn er veldig bra. "men det helt til man kommer sånn ca. halveis uti spillet, hvor det blir en kryssning av Neverwinter NIghts og ****** diablo/2" hva mener du med det er det bra eller dorlig Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Må først si at nwn er veldig bra."men det helt til man kommer sånn ca. halveis uti spillet, hvor det blir en kryssning av Neverwinter NIghts og ****** diablo/2" hva mener du med det er det bra eller dorlig Det kan nok tilogmed jeg svare på: Det blir dårlig, *veldig* dårlig. Og jeg er en STOR fan av Diablo II og en nokså stor fan av NWN. Men Når et rollespill som har vært så "true" til rollespillsjangeren, med tilogmed å ta betalt for å kaste Identify, plutselig snur seg om til et pure hackslash gjennom, hva, 10 store områder uten vesentlig dialog, i det combatsystemet der, da går du passe lei Lenke til kommentar
ASW Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Noen som vet hvordan Temple of Elemental Evil blir lengre frem i spillet. bra eller dårlig. Synes spillet er litt for vanskelig Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) TOEE er jo et rollespill for virkelig hardcore fans av sjangeren. Historien er vanskelig å få tak på, man må vilrkelig konsentrere seg tvers igjennom for å få fullt utbytte av spillet. Dette er jo fordi man i stor grad skaper sin egen historie, noe som i mine øyne er utrolig viktig i et godt rollespill. TOEE et nesten perfekt rollespill spør du meg, suveren grafikk, perfekt kampsystem, geniale regeler (ad&d) og totalt ulinært. I tillegg har det flere slutter og starter. Er man ikke vant til rollespill kan jeg skjønne at spillet kan være frustrende. Det er jo ofte journalen ikke gir deg særlig mye info om questene, noe som fører til at man ofte må huske selv hva folk har sagt til deg. (Noe jeg liker veldig godt). Og det å påstå at spillet blir til til hackenslash midt i er totalt feil i mine øyne. Spillet har mye kamper, men ikke hacenslash kamper. De fleste store kamper i spillet krever nøye planlagt strategi for å lykkes. Både på våpen fronten og ikke minst magi fronten. TOEE er et av de mest krevende spill jeg har spilt, og jeg har spilt mye rollespill. Det er absolutt ikke noe for folk som liker sjangeren litt. Deriomot er det et must for virkelige rollespill entusiaster. Spillere som IKKE liker å bli leid i hånden gjennom hele spillet Endret 30. mars 2004 av orjanos3.16 Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Fårgjengeren arcanum slår alle spill.Til og med Baldur's Gate 2 Det er bare så ekstremt bra, så om dere leter etter et bra spill er arcanum det dere har ventet på Karakter Historie 10 gameplay 10 musikk 3-4(musikken passer likevel bra in) grafikk 3-4(grafikken passer bra til spillet) Spillet begyner å bli gammelt men slår likevel Temple of Elemental Evil som er laget av arcanum folka Tror du blander litt. Jeg tror du blander ToEE med Lionheart. Jeg presiserer tror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå