Gjest Medlem-42829 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Ehm, er ganske så sikker på at jeg har fått virus fra forumet. jeg har lastet ned en del ting herfra i dag.. lastet ned alt innen Vb. har og nettopp formatert og greier men det viruset er 99% likt MBlast.. kommer opp ett vindu og så Rebooter PCn etter 30 sec. så lurte på om noen av dere hadde laget det? og hvorfor? synes ikke dere burde laste opp virus her om det er her jeg har fått det da. men er ganske så sikker.. jeg beskylder ingen(enda) ##Topic endret av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 29. februar 2004 av Medlem-42829 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Du trenger ikke laste ned MSBlast for å få det. Du trenger ikke bruke internettleser engang. Bare du ikke har installert patchen og kobler deg til nettet kan du bli smittet. Så last ned fix du Feilpost og flyttes forresten Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Fikk selv MSBlaster på en maskin jeg nettopp hadde satt sammen og lagt inn OS på. 30 sekunder etter at jeg kobla til nettverkskabelen, kom RPC-feilen opp. Den feilen gjør jeg aldri igjen, for å si det slik. BTW; Topic på denne burde (kanskje) endres, da det gjerne kan virke negativt, spesielt for de som bare ser topic og ikke leser den. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Har opplevd noe lignende på 2-3 nybygde maskiner. Rett etter installsjon ved første oppstart av IE så går den til MSN og dermed så var maskinene infisert med Welch viruset. Utrolig irriterende Løsninger er å ha nødvendige patcher, software på CD-rom og installere disse før du plugger i nettverkskabel. NB! Pass også på å disable "Messenger service" med en gang. Endret 29. februar 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Fikk selv MSBlaster på en maskin jeg nettopp hadde satt sammen og lagt inn OS på. 30 sekunder etter at jeg kobla til nettverkskabelen, kom RPC-feilen opp.Den feilen gjør jeg aldri igjen, for å si det slik. Samme hos meg, jævlig irriterende. Nå legger jeg inn Norton IS før jeg plugger i nettverkskabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå