AndersT2 Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Driver å rydder i lednings kaoset i PCen, og fant ut at det er bedre hvis jeg bytter om plasserinen på de 2 IDE kablene (HD og CD-Rom), dette vil ikke ha noen innvirkning vil det, den vil funke som normalt? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 om jeg ikke husker helt feil så skal harddisken(e) stå på IDE1 og Cd-rom på IDE2.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Det har ikke noe å si, står ikke noe om det i manualen, men det jeg lurer på er: gjør det noe om jeg bytter plassen på de 2, uten å måtte installere på nytt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Du må ikke installere noe på nytt. Det som kan skje er at master og slave byttes om hvis du har Cable select på jumper settings på cd-rom og HD Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Feil svar igjen, på ide kabel 1 har jeg 1 DVD-rom og 1 CD-rom, på ide kabel 2, har jeg 2 stk HD. Hva skjer om jeg bytter disse på HK tilkoplingen? Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det var ikke feil svar. Bare du som er "domm" ? Det som er sakt er helt riktig. Bytt i vei. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 ingentig galt kan skje, det verste er vell at windows ikke vill loades, bare prøv da vett........ funker garantert hvis du setter de tilbake som før......, Lenke til kommentar
notarget Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Er ikke farlig å prøve Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det er vel ingenting som skjer, bortsett fra at du bytter på primary og secondary - noe jeg ikke tror er et problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå