Patience Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Jeg har bestilt meg en N6600 med businnes abo via Ownersbuy. Er det noen av dere som har gode som dårlige erfaringer med dette? Og er det eventuelt så dyrt som man kanskje skulle tro? --> <-- Endret 28. februar 2004 av Patience Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har bestilt meg en N6600 med businnes abo via Ownersbuy. Er det noen av dere som har gode som dårlige erfaringer med dette? Og er det eventuelt så dyrt som man kanskje skulle tro? --> <-- Jeg har bare gode erfaringer med det til nå! Og driver for tiden å skriver en sak om akkurat Ownersbuy! Prisene er utrolig bra, spesielt hvis du ikke har med telefon. Jeg fikk hakeslipp på første regning. Hadde brukt telefonen mye mer enn normalt, men fikk altså mye mindre regning, noe som for meg var helt perfekt! Anbefaler det på det sterkeste! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 http://www.mobilsiden.net/modules.php?name...order=0&thold=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå