Boralis Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Har mulighet for å få kjøpe en sikkelig stor / gammel skrivepult , denne er i teak eller mahogny og er en stor flott sak med hyller og kuffer bak oppå skrivepulten og under selve skriveplaten er det skap og skuffer. Leker litt med tanken på og beholde den for å bygge hele maskinen inn i denne, da det er plass i massevis også til vannkjølingen. Kunne det vært noe. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hvis nicket beskriver evner, ja. Kjente en liten strøm av mulige løsninger rushe opp i hodet når jeg tenkte tanken. Jeg har prata endel om en retro-/tre-løsning med en kamerat. Det hadde jo vært topp å lage en gjennomført retro-stil med analoge måleinstrument og messingrør. (Har du sett filmen "Dr. Kellog`s Kur"?). Gå for mørkt tre, messing med f.eks gammel lysbryter (slik rund sak) som power, eject el. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 jeg synes så absolutt at det kunne vært noe.. så må du jo også få deg en slot in dvd rom elns, bare det er slot in, og så lager du en liten sprekk i bordplata, tipper du sjønner resten herifra.. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 OMG det hadde vært dritfett!!! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Er ikke du snekker da? Synes konseptet høres dritfett ut - kombinasjonen mørk/"gammeldags" tre med messingrør osv. høres konge ut Lenke til kommentar
notarget Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Ja. Dette hørtes ganske heftig ut. Så snekker'n, vis hva du kan Skriveleif Endret 29. februar 2004 av notarget Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvis du klarer det snekker´n så må du poste bilder av denne skjønnheten , når konseptet er ferdig Lenke til kommentar
GAZ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hvis du klarer det snekker´n så må du poste bilder av denne skjønnheten , når konseptet er ferdig Jah, enig. En skikkelig worklog Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Høres snacksy ut... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Om du gjør det med samme kvalitet som 99% av alle inlegga dine her på forumet; JA! Mekk i så fall en skikkelig worklog Lenke til kommentar
Flames Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Det kunne blitt veldig bra ja.. lag worklog. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 høres fett ut dette..(har aldri sett en skrivepult med vannkjøling!!) Lenke til kommentar
zh Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Synes dette lukter worklog jeg! du kan jo prøve å bruke en skuffe eller hylle til den etterlengtede "snuskjøleren" som mange prater om??? å en stooooor vanntang med plexi i front som det svømmer fisker i? allt er jo mulig! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 .. SNekker'n.. GUD jeg elsker deg ... Du har så mye fint på dette forumet og gjøre, hvorfor i !"&"&"#&"( ekke du moderator Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 .. SNekker'n.. GUD jeg elsker deg ... Du har så mye fint på dette forumet og gjøre, hvorfor i !"&"&"#&"( ekke du moderator ...Og hvor glad tror du egentlig Gud blir for at du elsker en annen mann..? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Må være ganske tøft å rett og slett bli kvitt pcen slik da. og du kommer i allefall til å bli helt konge på lan:D Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Må være ganske tøft å rett og slett bli kvitt pcen slik da.og du kommer i allefall til å bli helt konge på lan:D blir litt av et styr og komme seg med den på LAN da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Vel om jeg skulle finne på å dra på LAN kan jeg jo bruke den xp maskinen til det . Men om jeg får hand om denne skrivepulten hadde jeg bla tenkt og omarbeide de skuffene som er i baken på denne slik at en skuffe skjuler dvd en annen brennern , så kunne det jo vært morro og lage en anordning slig at skjermen forsvinner ned i bordplaten når den ikke er i bruk (elektromotor er stikkordet her) men som sagt dette er en drøm enda. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Blir kult dette. Venter på worklogg. Dersom det er ein lcd skjerm så kan du bruke ein vindu motor fra ein bil. Kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå