no_remorse Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hei.. jeg tenkte jeg skulle lage et script hvor eventuelle feilmeldinger ikke vises på skjermen.. altså prøver jeg dette: <? ini_set(display_errors "0"); // først prøver jeg å slå av feilmeldinger.. , echo " // så legger jeg med vilje inn en feil i scriptet for å se om det virker.. ?> virker det? jeg får likevel parse error.. hva er feil ? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Prøv med ini_set('display_errors', 0); Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Prøv med ini_set('display_errors', 0); har prøvd... har også prøvd ini_set('error_reporting', 0); Lenke til kommentar
LoS Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 så vidt jeg veit må du skrive echo ""; ikke echo " Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) så vidt jeg veit må du skrive echo ""; ikke echo " les bak // Endret 29. februar 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
LoS Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ja jeg veit det, men når det kommer parse error så er det som regel det, hust at man må stenge echo og avslutte linjen med ; Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Ja jeg veit det, men når det kommer parse error så er det som regel det, hust at man må stenge echo og avslutte linjen med ; øøh.. nå er jeg ikke helt med.. pointet er at det skal være en error det, slik at jeg kan teste om anti-error-tingen min funker forklar nermere Endret 29. februar 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
LoS Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Aha, nå skjønner jeg hva du er ute etter Prøvd å legge den første setningen på slutten av siden din? edit: ellers så har mr.ueland lagt ut en slik sak på forumet her, tar jeg ikke feil ligger det på førstesiden av dette forumet edit2: <?PHP error_reporting(0); ?> Mr.Ueland som sa denne skal ligge i toppen av dokumentet =) Endret 29. februar 2004 av LoS Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Aha, nå skjønner jeg hva du er ute etter Prøvd å legge den første setningen på slutten av siden din? edit: ellers så har mr.ueland lagt ut en slik sak på forumet her, tar jeg ikke feil ligger det på førstesiden av dette forumet edit2: <?PHP error_reporting(0); ?> Mr.Ueland som sa denne skal ligge i toppen av dokumentet =) nope.. <?PHP error_reporting(0); echo "<html atributt="escape_error" />"; ?> kan det ha noe med att jeg kjører php på egen server (winXP) ? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Du kan sette display_errors til off i php.ini filen Ikke engagn @ stopper parse errors. "Note: The "@" error-control operator prefix will not disable messages that are the result of parse errors. " - maunalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå