tonton Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Her om dagen skjedde noe merkelig. Skulle starte en mp3, og ingen lyd kom. Skrur jeg opp lyden hører jeg en merkelig "buldring"... Kjører jeg demotesten til lydkortet, funker lyden perfekt. Men ikke på musikk/spill... Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Skjer dette med en spesiell mp3-fil, eller med alle mp3-filer? Lenke til kommentar
tonton Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Dette gjelder alle mp3'er og spill... Fatter ikke helt hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hvilket lydkort har du? Prøvd å installere drivere på nytt? Lenke til kommentar
tonton Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Har et integrert lydkort. C-Media AC97, og det funker nå. (nye drivere) Lenke til kommentar
tonton Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Nei, det gjør det ikke! Installerer jeg en ny driver funker lyden helt til jeg restarter. Hva skjer...? Lenke til kommentar
tonton Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Skjønner det! Har bestilt et Soundblaster Audigy 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå