DuKeN Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 jeg har en "grønn" barton prossesor, lurer på om fargen har noe og si på om den er ulåst eller ikke. Jeg har sett brune lilla osv i amd serien og lurte på om min barton som er grønn er ulåst? vil gjerne klokke den litt også, vil gjerne vite hvor høyt jeg kan klokke den. har 2 kabinett vifter + en som kjøler xp3400+ vil gjerne ha et svar Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Feilpostet prøv en annen kategori til venstre i bildet Endret 28. februar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Tror nok ikke farger har noe å si nei. De fleste 2500+ går fint til 3200+ (låst eller ulåst) 200x11. For å sjekke om mp er låst, kan du stille på den og se om det gir noen effekt. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 -Feilpostet Flyttes til Prosessor og overklokking! Pass på neste gang at du poster riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå