Aireal Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg har litt problemer med spam i det siste. Hviklet program er det beste ? Takk Lenke til kommentar
Manders Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Tja... om du vil også ha AV sammeslengen er Norton Antivirus nå utstyrt med en grei spam vask funksjon. Ellers så har jeg også blitt positivt overasket over outlook 2003 som tar en del! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Feilpostet. Skal nok ligge i Programvare *hente fram tryllestaven og si noen magiske formler* Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Tja... om du vil også ha AV sammeslengen er Norton Antivirus nå utstyrt med en grei spam vask funksjon. Tror de leverer et rent spam-filter prog. også. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ellers må jeg si meg svært godt fornøyd med gratisalternativet !Mailwasher". Det har fungert upåklagelig for meg i snart ett år nå....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå