Gå til innhold

Jeg har smelt prossesorn min, jakter på ny

JuZt3r

Anbefalte innlegg

Ja, som topic sier har jeg smelt min gamle athlon XP 2000+

Det står Socket 462, jeg har NULL peiling på sockets osv. Så jeg søker hjelp :D

Noen som kan komme med forslag til til annen prossesor jeg kan kjøpe, helst ganske billig (egentlig tom for penger:D) og

helst over 1.5Ghz.

Alle forslag er velkommene :D

EDIT: skrifeleif

Endret av JuZt3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke dårlig, det hadde til og med ikke jeg klart. Brenne en CPU WOW. Klokket du den noe sykt, eller bare svidde den seg?

Hva vil null penger egentlig si? 0kr 10kr 130kr 400kr? Hadde vært greit med en øvre grense.

Er ganske elendig på sockler, men jeg tror at det er socket A. Men hva sier hovedkortet angående max CPU?

Det beste hvis det er mulig er vel AMD Baron 2500++

Edit: Grrrh slo meg med noen sekunder der.

Endret av Macfan
Lenke til kommentar
Alle XP2000 sitter i Socket A trodde nå jeg.

Dersom det stemmer kan du jo bare kjøpe en Barton XP2500. Den får du for noen hundrelapper.

Men har du ingen penger så får du vel ikke noen ny prosessor nå tror jeg.

Mulig de sitter i Socket A, men jeg har sett 100ganger, og det står Socket 462 :D

Og når jeg sjekka på Komplett, så står det heller ikke noe om sovket 462. Men igjen, så har jeg ingen peiling på det.

At jeg er tom for penger gjør ikke så mye, bare whine nok på folka, så blir det forhåpentligvis noe penger på meg. Jeg DØR uten pcen :D

Lenke til kommentar

Dersom det stemmer kan du jo bare kjøpe en Barton XP2500. Den får du for noen hundrelapper.

Mulig de sitter i Socket A, men jeg har sett 100ganger, og det står Socket 462 :D

Og når jeg sjekka på Komplett, så står det heller ikke noe om sovket 462. Men igjen, så har jeg ingen peiling på det.

At jeg er tom for penger gjør ikke så mye, bare whine nok på folka, så blir det forhåpentligvis noe penger på meg. Jeg DØR uten pcen :D

Socket 462= Socket A.

Lenke til kommentar
Ikke dårlig, det hadde til og med ikke jeg klart. Brenne en CPU WOW. Klokket du den noe sykt, eller bare svidde den seg?

Hva vil null penger egentlig si? 0kr 10kr 130kr 400kr? Hadde vært greit med en øvre grense.

Er ganske elendig på sockler, men jeg tror at det er socket A. Men hva sier hovedkortet angående max CPU?

Det beste hvis det er mulig er vel AMD Baron 2500++

Edit: Grrrh slo meg med noen sekunder der.

Hvor mye penger vet jeg ikke :D

under en 1000lapp kan jeg vel si.

Hva hovedkortet sier vet jeg heller ikke :D

Lenke til kommentar

Socket 462= Socket A.

oki, takker. Da vet jeg i allefall det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...