ALI Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Min Adobe Encore vil ikke importere film, men tar musikk og bilder. Det står: "Could not import file L:\123.avi; The file may be corrupt or the type may not me supported". Det går ikke med mpg heller. Kan ikke importere film til programmet, så står fast. Hva er feil? Lenke til kommentar
kjall Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Kan hende det hjelper å legge inn updaten hvis du ikke har gjort det. http://www.adobe.com/support/downloads/detail.jsp?ftpID=2385 Lenke til kommentar
ALI Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg har lastet ned Updaten men kan ikke installere, den kan ikke finne mappen eller hva den leter etter. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har funnet ut hva som er feil. Encore (den jeg har) tar bare NTSC format og jeg har PAL filmer. Er det noe jeg kan gjøre med det? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Vanligvis er det en knapp du kan trykke på som skifter fra NTSC<Pal/Pal<NTSC. Lenke til kommentar
ALI Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg fant knappen. Nå virker den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå