Flanger Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg lurer på om det går an å se en internettside som en ftp-mappe. Noe som inneholder parent folder, html-filer, bilder osv... Er dette mulig? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ja altså hvis du har en mappe uten noen indexside så skjer jo dette hvis jeg forstod deg riktig? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Har du et hardwareproblem? Flyttes til et sted jeg *tror* den passer bedre Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Kan være det passer bedre her ja. Trodde det gikk under internett, men sånn er nå det. Endret 28. februar 2004 av Flanger Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg lurer på om det går an å se en internettside som en ftp-mappe. Noe som inneholder parent folder, html-filer, bilder osv... Er dette mulig? Dersom hosten din har "directory indexes" skjer dette automatisk om du kjører uten index/default fil i rooten på mappa. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Jeg lurer på om det går an å se en internettside som en ftp-mappe. Noe som inneholder parent folder, html-filer, bilder osv... Er dette mulig? Dersom hosten din har "directory indexes" skjer dette automatisk om du kjører uten index/default fil i rooten på mappa. Jojo, men si at jeg går inn på Demoted.org og vil se hvilke filer som ligger her. Det er det jeg vil frem til. Edit: Ser at alle mappene er forbudt på demoted ja , men dere forstår pointet (håper jeg) Endret 28. februar 2004 av Flanger Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg lurer på om det går an å se en internettside som en ftp-mappe. Noe som inneholder parent folder, html-filer, bilder osv... Er dette mulig? Dersom hosten din har "directory indexes" skjer dette automatisk om du kjører uten index/default fil i rooten på mappa. Jojo, men si at jeg går inn på Demoted.org og vil se hvilke filer som ligger her. Det er det jeg vil frem til. Jeg har slått det av, av akkurat den grunnen du nevner nå. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Du kan jo bare bruke programmet Offline Explorer og laste ned alt sammen da. Da havner det også i rett kategori, men det kan jo bli litt plagsomt hvis du skal gjøre det for ALLE websider du finner. NB: Plagiering av andres sider er noe vi ikke ønsker Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Du kan jo bare bruke programmet Offline Explorer og laste ned alt sammen da. Da havner det også i rett kategori, men det kan jo bli litt plagsomt hvis du skal gjøre det for ALLE websider du finner. NB: Plagiering av andres sider er noe vi ikke ønsker Det er bare det at internettsiden til skolen min har fjernet linken til en side med bilder. Denne siden er jeg ganske sikker på at fins ennå, og jeg vil derfor gjerne finne den. Endret 28. februar 2004 av Flanger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Problemet løses med å bruke .htaccess (guide) Du lager ei fil i notepad som sier: Options +Indexes og lagrer den som ".htaccess" og IKKE .htaccess.txt eller lignende. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Problemet løses med å bruke .htaccess (guide) Du lager ei fil i notepad som sier: Options +Indexes og lagrer den som ".htaccess" og IKKE .htaccess.txt eller lignende. Hjelper strengt tatt lite om du ikke har tilgang til å laste opp .htaccess på en annen sin server. (som i dette tilfellet) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hms...kan da prøve programmet wget og se på hvilke filer som ligger der elsn Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hms...kan da prøve programmet wget og se på hvilke filer som ligger der elsn Funker ikke wget bare i Linux..? Eller er det et prog as well ? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Funker ikke wget bare i Linux..? Eller er det et prog as well ? Vel, google er din venn: http://www.google.com/search?q=wget+window...=utf-8&oe=utf-8 Et nyttig prog som jeg bruker titt og ofte. Anbefales! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Feilpost Endret 28. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå