finfyr Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) Vurderer å bestille meg et slikt, gjennom kommuneansatt tilbud hos mor. Virker som et bra kamera, men har noen erfaringer med det? Gode eller dårlige? Info om kamera Fant det i produktguiden, til en pris av 9290,-. Til denne prisen bør det vel være et bra kamera.... Endret 29. februar 2004 av and_mit Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Jaja, da er kamera uansett bestilt. Så får jeg være den første som kommer med erfaringer fra det kamera. Gleder meg! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Forgjengeren, MVX150i er ihvertfall ett godt kamera. Bildebrikken er stor og lyssterk, optikken er bra. Dette til sammen gir ett godt sluttresultat. Canon er imidlertid litt plaget av motorstøy på lydopptakene, men vet ikke hvor stort problemet er på dette kameraet. Det er verre på de billigere kameraene. Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Info om kamera Fant det i produktguiden, til en pris av 9290,-. Til denne prisen bør det vel være et bra kamera.... Hvor i produktguiden fant du dette kameraet. Trodde ikke det var tilgjengelig ennå ROYROGERS Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Fant det her. Høres jo lovende ut. Blir et "for å ha det moro" kamera, så det bør vel være mer enn bra nok for mitt bruk. Kommer også til å bruke det til å overføre gammel vhs film til dvd plater. Den funksjonen er vel også bra på et slik dyrt kamera? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå