abcde Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei Er det noen som har prøvd ut Bios ver 2.0 lagt ut på Compal sine sider nylig? I så fall, inneholder den noen forbedringer? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Har nettop fått lagt in 2.0, etter noe knoting da man trengte oppstats disket. jeg brukte en slik liten USB nøkkel, satt en hake på USB MasStoreg valget inne i Boot Biosen. la in en gammle win95boot disket på nøkkelen og fikk opp det gode gammle dos vinduet Du må også legge in filene du lastet ned fra compal da. Skrev følgende: flash016 cl50200a.rom /allb Da var den inne Men jeg ser ikke store forskjelen? Eneste er at Wlan lyset ikke lyser lenger? Og det står 2.0 i boot winduet. Har ikke funnet noen txt fil som sier hva som er endret slik det ligger under den 1.0a boot biosen på compals sin side. Det var i denne tekst fila jeg fant de comandoene og bruke. Men siden de legger ut en ny, er det vell for en grunn 7mnd etter forige boot fil. Endret 29. februar 2004 av MrNielsen Lenke til kommentar
abcde Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Tusen takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå