karrog Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hei, jeg har et problem med min Nokia 6210, og har et prøblem. Av og På knappen på toppen er borte, og nå slår jeg på telefonen med en skrutrekker, ved å kortslutte krets i telefonen, 3 sølv tapper der hvor av\på knappen har vært. Problemet er at denne delen bagynner å bli bra slitt, og jeg lurer på om jeg fortsatt kan slå på telefonen hvis denne svarte plastbrikken med de 3 sølv tappene forsvinner. Grunnen til at telefonen slår seg av er at batteriet ikke sitter skikkelig på, da denne type batteri feste\kobling er dårlig. Roger'n Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Hva med og levere telefonen inn til rep? Greit og slippe og ha en skrutrekker i lommen til en hver tid!! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 vil koste 450 kr for ny knapp,- muligens at det kommer litt ekstra kostnader siden man må fikse på mainframen Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 blir det så dyrt, så kan man jo vurdere ny mobil... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Har du brukt Av\På knappen så masse at den datt av? Lenke til kommentar
karrog Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 Jeg vurderer ny mobil, men har ikke tilstrekkelig med penger til den jeg vil ha - p900 Da må man bare beholde det skrapet man har. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kan ikke hjelpe deg med av/på knappen. Men et triks jeg husker fra min 6210 som skrudde seg av i tide og utide var å legge litt papir under batteriet. Funket best med litt "mykt" papir. Serviett el. Da slipper du problemmet med at den skrur seg av så ofte i hvertall, og inndirekte så hjelper det litt på ditt problem også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå